بهره‌مندی سه هزار و ۷۶۳ بیمار خاص ازخدمات درمانی کمیته امداد اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان سه هزار و ۷۶۳ بیمار خاص ، سخت درمان و زمین‌گیر از خدمات درمانی ویژه علاوه بر سایر خدمات درمانی این نهاد بهره‌مندند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلال یزدانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان ، بابیان اینکه سه هزار و ۷۶۳ بیمار خاص ، سخت درمان و زمین‌گیر تحت حمایت این نهاد قرار دارند ، گفت:  این بیماران نیازمند بیش از سایر مددجویان خدمات درمانی دریافت می‌کنند به طوری که در 9 ‌ماهه سپری‌شده از سال جاری یک میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان به شکل ویژه برای کمک به این نیازمندان بیمار هزینه شد.

وی تأکید کرد : این مبلغ برای ارائه خدماتی افزون بر خدمات بهداشتی ، درمانی و بیمه‌ای معمول این نهاد که به همه مددجویان تعلق می‌گیرد هزینه شده است و بیماران خاص و سخت درمان علاوه بر کمک‌های ویژه به‌خصوص درزمینه پرداخت کمک‌هزینه فرانشیز ، دارو ، خدمات بستری و تجهیزات پزشکی از سایر خدمات درمانی این نهاد نیز بهره‌مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان یادآور شد : در سال جاری بیش از ۲۴۱ میلیون تومان نیز به‌منظور رفع سوءتغذیه این نیازمندان به شکل ویژه در اختیار آن‌ها قرارگرفته است.

یزدانی بابیان اینکه استان اصفهان یکی از استان‌های با شمار بالای مددجویان دچار بیماری سخت درمان است، افزود: بیشترین بیماری سخت درمان در بین مددجویان کمیته امداد به ترتیب زمین‌گیر شدن به علت کهولت سن ، بیمارهای قلبی عروقی ، نارسایی تنفسی و ریوی ، دیابت و سرطان است.

وی بابیان اینکه یک هزار و ۲۰۱ بیمار زمین‌گیر نیازمند مراقبت ، تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: ماهیانه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه پرستاری به این نیازمندان پرداخت می‌شود و اقلامی مانند دستگاه اکسیژن ساز ، ویلچر و تخت طبی به‌صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان به امکانات مناسب درمانی موجود در اصفهان اشاره کرد و گفت : مددجویانی که از استان‌های دیگر برای بهره‌مندی از این امکانات به این استان سفر می‌کنند ، بدون پرداخت هزینه از خدمات اسکان و پذیرایی برخوردار می‌شوند و در سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۲۰ خانوار مددجو با هزینه‌ای بیش از ۲۰ میلیون تومان از این خدمت استفاده کردند.

انتهای پیام/م

اصفهان از استان‌های با شمار بالای مددجویان دچار بیماری سخت درمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار