پیامک‌های دریافتی ۹۷/۱۱/۰۳

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

6709...0915: متاسفانه برای پیگیری بسته حمایتی تامین اجتماعی شماره۱۴۲۰ همش مشغول هست و پس آزاد شدن کسی پاسخگو نیست.

 

0831...0914: خسته نباشید عرض می کنم خدمت باشگاه خبرنگاران جوان من گارگر شهرداری از شهر ارومیه هستم از شما عزیزان خواهش می کنم حرف دل ما گارگران را به گوش مسئولین برسانید. همه بسته حمایتی گرفتن هنوز برای ما واریز نشده است. از شما عاجزانه خواهش می کنم این متن را به گوش مسئولین برسانید ما امیدمون اول به خدا بعد به شماست.

 

0684...0918: ما دانشجو معلمان ورودی نود و هفت هستیم، در دفترچه کنکور زده بود که ما استخدام رسمی می شیم ولی الان گفتن که پیمانی میشیم، تو را به خدا پیگیری کنید ما با بهترین رتبه ها بهترین دانشگاه ها را ول کردیم تا حداقل دغدغه شغلی نداشته باشیم، با این وضعیت خیلی نامردیه.

 

2700...0938: لطفا رسیدگی کنید چرا تامین اجتماعی انقدر به شعور ما توهین می کند.  اول میگه بسته حمایتی به حساب همه بیمه شدگان واریز شد!! اما هنوز هیچ خبری نیست و هزار دلیل غیر معقول میارند.

 

1399...0990: خواهش میکنم این موضوع را پیگیری بفرمایید. کسانی که امسال در کنکور ٩٧ جذب دانشگاه فرهنگیان شدند قرار بر این بود به عنوان نیروی رسمی و با حکم کارگزینی تحصیل و به کارگیری شوند ولی متاسفانه الان بعد از گذشت ٦ ماه حکم کارگزینی براشون زدند به عنوان پیمانی که واقعا خلف وعده آشکار است. در این بین آموزش و پروش اعلام کرده که سازمان استخدامی مقصره و اگه ما زیر این بار نمی رفتیم حق و حقوق دانشجویان ازبین می رفت. باسپاس

 

0712...0933: چرا برای گواهینامه رانندگی پیگیری نمی کنید، چه وضعشه از مهر ماه گواهی صادر نشده است. این ها که نمی توانند کارت چاپ کنند چرا این همه پول و وقت آدم را میگیرند.

 

1863...0916: لطفا پیرامون عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 97رسیدگی شود.

 

3214...0910: لطفا از کارکردن رشته های غیر از علوم آزمایشگاهی در آزمایشگاه های تشخیص طبی که موجب بازی با جان مردم می شود گزارش تهیه کنید.

 

3846...0917: من یک جوان 36 ساله از شهرستان اقلید استان فارس هستم الان 5 ساله که در نوبت بیمه کارگران ساختمانی هستم و هر وقت می روم برای بیمه شدن می گویند که هنوز سهمیه نیامده است. لطفاً پیگیری کنید.


9296...0990: بنده  2ماه است که تعویض پلاک کردم ولی کارت ماشینم نیامده است. لطفا پی گیری کنید. ممنونم

 

4922...0939: در گیلان شهرستان تالش روستای ریک از شالیزارهای حاشیه رودخانه اقدام به برداشت غیرمجازو بیش ازحد شن وماسه می کنند ما امنیت جانی نداریم هیچکس جوابگو نیست اگر سیل خانه و زندگیمون را ببرد کی جوابگو می شود.

 

 

2069...0991: روستای تنگ خوش طوف شیرین واقع در جنوب غربی دهدشت، موبایل آنتن نمیدهد، هرچه هم پیگیری کردیم هیـــــــــــچ نتیجه ای نگرفتیم. تقریبا ۳۸ تا۴۰ خانوار هستیم.

 

3478...0913: در مورد راه بردسیر به دشتکار در استان کرمان که سالانه کشته زیادی می دهد و این جاده کم عرض می باشد پیگیری کنید با تشکر فراوان.

 

4022...0915: چرا به بیشتر مردم روستایی که نه بیمه تامین اجتماعی هستند و نه حقوق بالای  500هزار تومان دارند سبد کالا نمی دهند
شاید این مردم برای دولت مردان مهم نیستند لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۱:۰۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
سلام بنده از فروردین 96 به کار مشغولم و بیمه تامین اجتماعی هستم و حقوقم حدود یک میلیون و ششصد حقوق میگیرم به بنده سبد حمایتی ندادند و گفتند کسانی که شرایط دارند و سبد کالا نگرفته اند با شماره 1420 یا کد *4*4# پیگیری کنند که تلفن 1420 همیشه اشغال است و کد یاد شده غیر فعال است لطفا اگر کسی ار تامین اجتماعی این نظر را میخواند خواهشا پیگیری کند ممنونم شماره بیمه 0011413211 از شعبه 18 تهران سپاسگذارم
آخرین اخبار