تیرانداز کهنوجی فاتح رقابت های استانی عشایر

پرونده ی مرحله استانی مسابقات تیراندازی عشایری با قهرمانی سید هادی موسوی، ورزشکار کهنوجی بسته شد.

سرهنگ هادی محمدی، مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مرحله استانی مسابقات تیراندازی عشایری امروز با شرکت 25 تیرانداز از 19 شهرستان عشایرنشین استان در میدان تیر لشکر عملیاتی 41 ثارالله کرمان برگزار شد.

تیرانداز کهنوجی فاتح رقابت های استانی عشایر

 وی با بیان اینکه این رقابت ها به همت سازمان بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، افزود: شرکت کنندگان این مسابقات از بسیجیان عشایر منتخب شهرستان های استان بودند.

سرهنگ محمدی سلاح مورد استفاده در این مسابقات را سلاح جنگی کلانشیکف عنوان و تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، سید هادی موسوی و اصغر نژادمحمدی، هر دو از شهرستان کهنوج عناوین اول و دوم مسابقات را از آن خود کردند و امین الله شهریاری از شهرستان فاریاب نیز به مقام سوم دست یافت.

تیرانداز کهنوجی فاتح رقابت های استانی عشایر

وی با اعلام اینکه نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند، یادآور شد: مسابقات قهرمانی کشور 14 و 15 بهمن جاری به میزبانی تهران برگزار می شوند.

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیاناتشان از عشایر در ردیف نیروهای مسلح نام برده اند، گفت: همانطور که نیروهای نظامی برای حفظ و تقویت روحیه خود، نیاز به آمادگی دارند، مسابقات تیراندازی عشایر نیز در راستای امنیت کشور برگزار می شود.

تیرانداز کهنوجی فاتح رقابت های استانی عشایر

سرهنگ محمدی افزود: سازمان بسیج عشایری براساس قانون، هر ساله به منظور تسلیح عشایر، بین آن ها سلاح شکاری از نوع گلوله زنی و ساچمه زنی توزیع می کند و عشایر نیز علاقه خاصی به سلاح و تیراندازی دارند.

وی هدف از برگزاری این رقابت ها را تشویق بیشتر این قشر به برقراری امنیت عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات تیراندازی عشایر استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار