تمام بدبختی ما به خاطر فرار از قانون است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: تمام بدبختی ما به خاطر فرار از قانون است و هر کسی به نحوی از قانون فرار می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت : همگان قبول دارند که این مردم از فرهنگ بالایی برخوردار هستند اما شرط خوب ماندن، آن است که به گونه های مختلف عرصه را بر مردم تنگ نکنیم که این مردم خوب آسیب ببینند.


وی افزود  : دغدغه همه مدیران عدم خلاف قانون است اما این دغدغه نیاز به یک راهکار دارد که راهکار آن نیز این است که مصوبه ای وجود داشته باشد که طی آن اگر هر فردی خلاف قانون عمل کند باید پاسخگو باشد.


امام جمعه بیرجند گفت : شادی مردم وقتی انجام می شود که به صورت زیربنایی مردم چه از نظر اقتصادی و چه از نظر فرهنگی و امنیت احساس کنند که اکنون زمان شادی است، اما وقتی ولنگاری ما در ده ها جا برای مردم مشکل ایجاد کرده است یقین بدانید که رقص و غنا خوشحالی نیست بلکه سرگرمی است زیرا خوشحالی آن زمانی است که فرد آینده خود را ببیند و احساس خوشحالی کند.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: هر استان شرایط خاص خودش را دارد و مسئولین مربوطه به دلیل مباشرت با مردم بهتر می توانند تشخیص دهند که چه موضوعاتی باید در شورای فرهنگ عمومی مطرح و به اجرا گذاشته شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر در جهت هدایت ذهن جامعه، فرهنگ و دفاع از آنها طرح ارائه شود، نشان از ضعف نیست بلکه نشانه قدرت می باشد.

وی بیان کرد: اگر فرزندان ما جرأت ندارند که ازدواج کنند به آن دلیل است که یک فرد بیکار چطور می تواند خانواده ای را اداره کند، لذا مدیران، مسئول هستند که شغل ایجاد کرده تا جوانان جرأت تشکیل خانواده را داشته باشند.

وی با بیان اینکه چطور می توان نسبت به عدم اجرای قانون بی تفاوت بود گفت: ما مدعی هستیم که قانون مسئولیتی را به ما سپرده است لذا زمانی که قانون مسئولیتی را به ما می سپرد، قانون را قبول داریم اما چطور می شود وقتی همین قانون در جهت مدیریت جامعه برمی آید و دست ظالم را از مظلوم کوتاه می کند، آنگاه هیچ کس پاسخگوی قانون نیست؟

انتهای پیام /ک

مردم باید در زمینه اقتصاد و فرهنگ احساس امنینت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.