افتتاح پنج طرح تعاونی دهه فجر در لرستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در دهه مبارک فجر پنج طرح شاخص تعاونی با زمینه ایجاد ۵۶۸ فرصت شغلی در این استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی آشتاب مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در دهه فجر پنج طرح شاخص تعاونی با زمینه ایجاد ۵۶۸ فرصت شغلی در این استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.


 علی آشتاب  اظهارداشت: برای اجرای این طرح‌ها میزان ۱۱۵ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال اعتبار ازسوی اعضای تعاونی‌ها سرمایه گذاری شده و ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات هزینه شد.
وی افزود: این طرح‌ها شامل ۲ شرکت تعاونی بزرگ پرورش گوسفند و ۲ تعاونی مسکن و یک تعاونی بسته بندی مواد غذایی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: زنگ انقلاب در یکی از واحد‌های کارگری، تجلیل از خانواده‌های شهدای کارگر، دیدار تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با استاندار، تور‌های رسانه‌ای و دانش آموزی از واحد‌های کارگری و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر این نهاد است.

آشتاب اضافه کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی درعرصه‌های مختلف اقتدار و عزت ایران اسلامی است که باید این دستاورد‌ها و خدمات دولت و نظام بخصوص در ایام دهه فجر به مردم معرفی و اطلاع رسانی شود.

 

انتهای پیام/ر

پنج طرح تعاونی دهه فجر در لرستان افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار