اهدا۵۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی به شهرداری‌ها

با حضور وزیر ورزش ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی به شهرداری‌های خوزستان اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور سلطانی فر وزیر ورزش، شریعتی استاندار خوزستان و حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

طی این مراسم برای اولین بار لوازم ورزشی برای تجهیز جاده های سلامت استان جهت توسعه ورزش همگانی به شهرداری خوزستان اهدا و در این مراسم از شهردارانی از جمله اهواز، دزفول مسجدسلیمان، اندیمشک، هویزه، رامهرمز و شادگان تقدیر شد.

این لوازم ورزشی با حضور مسوولان به شهر ترکالکی، شادگان، اندیمشک، دزفول، قلعه خواجه، هویزه، رامهرمز، قلعه تلسوسنگرد، اهواز، مسجدسلیمان، شوشتر و بهبهان ارسال می شوند.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای اولین بار در استان با حمایت های استاندار ورزش دوست خوزستان از محل اعتبارات نفت خام مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز جاده های سلامت سراسر استان به عنوان گام عملی جهت توسعه فضاهای ورزشی با مشارکت شهرداری ها در نظر گرفته شد.

وی افزود: احداث جاده سلامت در دیگر شهرستان ها نیز امسال شروع شده است و امیدوارم کارهای خوبی در حوزه ورزش همگانی انجام شود و بتوانیم ورزش را در خانواده های خوزستانی نهادینه کنیم.

حیدری بیان داشت: اعتبارات عمرانی اداره کل ورزش خوزستان نسبت به سال های قبل از سال، ۹۶ سیر صعودی خوبی داشته است و امیدوارم که این مسیر خوب در بودجه ۹۸ نیز تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/م

توجه مسئولان به ورزش خوزستان

برچسب ها: وزیر ورزش ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.