توصیه‌های هواشناسی به دریانوردان جنوب سیستان و بلوچستان

رئیس اداره هواشناسی دریایی چابهار گفت: با توجه به وضعیت جوی آرام در سواحل جنوبی استان، شرایط جوی و دریایی برای تمامی امور صیادی مناسب است.

توصیه‌های هواشناسی به دریانوردان جنوب سیستان و بلوچستانمحمدرضا سالاری فنودی رئیس اداره هواشناسی دریایی چابهار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: از امروز تا روز شنبه هفته آینده آسمان نواحی ساحلی استان صاف تا قسمتی ابری است و دریای عمان در نزدیک سواحل استان آرام است. البته در برخی ساعات روز وقوع غبار محلی در سواحل انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: وضعیت جوی و دریایی مسیر حرکتی شناور‌های تجاری به سمت تمامی بنادر امارات و دیگر بنادر خلیج فارس، بنادر عمان (مسقط)، پاکستان (کراچی) و هندوستان (بمبئی) مساعد ارزیابی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی دریایی چابهار با بیان اینکه شرایط جوی و دریا برای تمامی امور صیادی مناسب ارزیابی می‌شود، افزود: تشکل‌های صیادی و سایر فعلان دریایی با احتیاط و تمهیدات لازم می‌توانند به فعالیت‌های صید و صیادی ادامه دهند. البته تردد شناور‌های صیادی صنعتی و برودتی در عرض‌های پایین با هماهنگی با مراکز اطلاع رسان انجام شود.

سالاری اضافه کرد: شرایط جوی برای انجام عملیات تخلیه و بارگیری در اسکله‌ها با هماهنگی مسول اسکله، مناسب است.

وی گفت: شرایط جوی و دریایی برای ورود و خروج شناور‌ها و امور پایلوتی با هماهنگی مرکز کنترل و ترافیک اداره کل بنادر و دریانوردی مساعد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ز

هشدار به دریانوردان در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار