مرکز آموزش عالی سلامت بوکان، در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: کلنگ زنی مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان بوکان، در دهه فجر امسال انجام می‌گیرد.

محمد عباسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اظهار داشت: در پی نشست عزیز شفیعی نایب رئیس شورای خیرین سلامت این شهرستان با جواد آقا زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مقرر گردید، کلنگ زنی مرکز اموزش عالی سلامت شهرستان بوکان در دهه فجر سالجاری، توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان انجام پذیرد.

وی افزود: لازم به ذکر است زمین پروژه‌ی مذکور به مساحت سه هکتار در جلسه هفته گذشته در محل فرمانداری با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان، نماینده اداره کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، اداره مسکن و شهرسازی بوکان و نماینده شورای خیرین سلامت، صورتجلسه واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی منعقد گردید؛ ضمنا در این دیدار یک جلد کلام الله مجید به پاس قدردانی از تلاش‌های جواد آقا زاده در عرصه سلامت استان اذربایجان غربی به ویژه شهرستان بوکان، تقدیم ایشان گردید.

عباسی یادآور شد: پروژه ساخت مجتمع آموزش عالی سلامت بوکان، از صفر تا صد توسط یکی از خیرین خوشنام شهرستان بوکان بنام " خضر عمری" انجام می‌گیرد.

مجتمع آموزش عالی مانند دانشگاه‌ها می‌باشد، اما از امکانات محدودتری برخوردار هستند، ولی به لحاظ مدرک و اعتبار مدرک ارائه شده به دانشجویان با هم برابری می‌نمایند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

بوکان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهر پر جمعیت آذربایحان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 

کلنگ زنی مرکز آموزش عالی سلامت بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.