امام جمعه تربت جام:

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور گسترده مردم تماشایی خواهد بود

امام جمعه تربت جام گفت: به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب راهپیمایی ۲۲بهمن امسال با حضور گسترده مردم شیعه و اهل سنت تماشایی خواهد شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور گسترده مردم تماشایی خواهد بودمحمد جواد طاهری امام جمعه تربت جام در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اینکه دشمن یک ماراتن و مبارزه فرهنگی راه انداخته تا مردم در جشن ۴۰سالگی انقلاب شرکت نکنند، گفت:ملت انقلابی ایران باوحدت وبهره گیری از آیات الهی درمقابل تهدیدات و تحریم‌های استکبار جهانی ایستاده است وهرگز تن به ذلت نخواهد داد.

وی ادامه داد: به اعتراف وزیر خارجه آمریکا که به کشور‌های منطقه سفرکرده عنوان نموده مهمترین مشکل آنان جمهوری اسلامی ایران است که در سایر کشور‌ها تاثیرگذارترشده و هرگونه تدابیری برای پیشرفت ایران اندیشیده ایم ایران جسورتر و‌دارای قدرت و اقتدار بیشتری شده ودربرابرایران شکست خوردیم.

امام جمعه تربت جام تصریح کرد:دراین برهه از زمان که کشور درحال جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن است سکوت علما به منزله تضعیف نظام است و علمای تشیع و تسنن وظیفه دارند دستاورد‌های نظام را تبلیغ و به مردم امید بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری خاطر نشان کرد:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن جلوی خیلی از خون ریزی‌ها را می‌گیردو نباید نوجوانان و جوانان ازسکوت علمای شیعه وسنی استفاده و جذب گروه‌های افراطی شوندکه اسلام در خطر است.

وی تاکید کرد:علمای شیعه و‌سنی از ظرفیت خودشان که لباس پیامبر را بر تن دارند برای ترویج اسلام وانقلاب استفاده و انقلاب را تقویت کند.

همه باید دستاورد‌های انقلاب را ترویج کنیم

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:برای پیروزی انقلاب، حضرت امام خمینی ره و یارانش سختی‌های زیادی کشیدندو انقلاب با پشتیبانی مردم به پیروزی رسیدو رژیم تا دندان مسلح پهلوی را شکست دادو خداوند مارا در ۲۲بهمن ۵۷ پیروز کرد.

افزود:با وجود امام و‌رهبری مذاهب اسلامی به وحدت رسیدندو زندگی بسیار مسالمت آمیزی در منطقه داریم و با پیروزی انقلاب، اسلام ناب محمدی (ص) درکشورشکل گرفت و شیاطین و منافقین از بین رفتند.

وی تصریح کرد:همه باید دستاورد‌های انقلاب را ترویج کنیم که قبل از انقلاب روستا‌های ما برق نداشتند این درحالی است که الان روستایی نداریم که برق نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد:علما باید بیدار و هوشیار باشندو برای حضور گسترده و تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن تبلیغ کند که ما هر چه داریم از برکت انقلاب و نهضت امام خمینی ره داریم.

امام جمعه اهل سنت تربت جام افزود:استکبار جهانی، آمریکا و اروپا دروغ می‌گویند آن‌ها نمی‌توانند پیشرفت ایران را تحمل کند و دائم بهانه گیری و فتنه می‌کند و ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان شکن به جنایات استکبار جهانی خواهند داد.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.