ملت ایران باید قدردان اسلام و جمهوری اسلامی باشند

خطیب جمعه شهرکرد تأکید کرد: ملت ایران باید قدردان اسلام و نظام جمهوری اسلامی باشند.

نماز جمعهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۵ بهمن ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یاد خدا، همراهی مردم و بصیرت فرزندان انقلاب، عامل ماندگاری و اعتلای جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد پیشرفت‌های کنونی کشور از دستاورد‌های جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: مردم باید قدردان اسلام و نظام اسلامی و دستاوردهای آن باشند.

نکونام افزود: حضور مردم در عرصه‌های مختلف، دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، و مقابله با ضد ارزش‌ها، باعث ناامیدی و شکست دشمنان در چهل سال اخیر شده است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی علیرغم شکست‌های مستمر، همچنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی برنامه ریزی و تلاش می‌کند اضافه کرد: این فتنه‌ها و توطئه‌ها در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزایش یافته است.

نکونام با اشاره به بینش و بصیرت ملت ایران و فرزندان انقلاب گفت: جوانان و نوجوانان با درک صحیح از موقعیت نظام و کشور، در برابر فریب‌کاری و زیاده خواهی استکبار، ایستادگی می‌کنند.

وی، مطالبه گری و دفاع به موقع از جمهوری اسلامی را ضرورتی برای خنثی کردن و شکست فتنه‌های دشمن بیان کرد.

خطیب جمعه شهرکرد در ادامه به ۲۰ بهمن سالروز بیعت بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) و اعلام انزجار آنان از شاهپور بختیار آخرین نخست وزیر رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و افزود: بختیار آخرین حربه آمریکایی‌ها برای خدعه و نیرنگ در مقابل انقلاب اسلامی بود.

نکونام همچنین با اشاره به توطئه منافقان و کمونیست‌ها در ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ برای براندازی جمهوری اسلامی گفت: مردم انقلابی آمل در این روز با سنگربندی شهر خود به کوچه و خیابان آمدند و دسیسه فتنه گران را خنثی کردند.

انتهای پیام/ش

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار