خانواده‌ها حافظ ارزش‌ها و حجاب اسلامی باشند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: خانواده‌ها باید حافظ ارزش‌ها و حجاب اسلامی باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز ۱۴ دی ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به ۱۷ دی‎ماه سالروز توطئه کشف حجاب رضاخان در سال ۱۳۱۴ گفت: این توطئه با مقاومت و پایداری مؤمنین خنثی شد.

وی افزود: دشمن امروز هم به دنبال تضعیف حجاب و ارزش‌های اسلامی در بین دختران و زنان جامعه است، اما خانواده‌ها باید در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های فرهنگی، مراقب فرزندان خود باشند.

نکونام با بیان جایگاه بلند ملت ایران در پرتوی اسلام، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هم در طول چهل سال گذشته، دستاورد‌های بابرکتی برای مردم و کشور داشت.

وی اضافه کرد: دستاورد‌های کسب شده در عمر با برکت جمهوری اسلامی، حاصل مقاومت، ایثار و شهادت و پیروی ملت ایران از ولایت فقیه است.

نکونام، شکست‌های پی در پی دشمن و استکبار جهانی در منطقه و جهان را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: خروج مفتضحانه و بدون دستاورد آمریکا از منطقه، نتیجه مقاومت مردم است که این مقاومت همچنان باید ادامه پیدا کند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دشمن با تحریم اقتصادی در پی ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: گرفتار شدن مسئولان در بازی‌ها و زد و بند‌های سیاسی به کشور و مردم آسیب می‌زند.

خطیب جمعه شهرکرد، از مسئولان خواست؛ با جدیت به فکر حل مشکلات و گشایش در زندگی مردم باشند.

نکونام همچنین به قلم‌فرسایی و تلاش برخی افراد در فضای مجازی، برای فراموشی قهرمانان دوران دفاع مقدس و کم‎ارزش جلوه دادن ایثار شهدا و رزمندگان اشاره کرد و گفت: جوانان فعال در فضای مجازی باید مراقب این ترفند‌ها و حیله‌ها باشند و با هوشیاری و بصیرت خود، آنها را خنثی کنند.

انتهای پیام/ش

دشمن به دنبال تضعیف حجاب و ارزش‌های اسلامی است

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار