جلوی گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گرفته شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، خواستار جلوگیری از گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شد.

جلوی گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گرفته شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه ۷ دی ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و گرانی اجناس در بازار، از مسئولان و دولتمردان خواست: برای رفع این مشکلات و کاهش سختی‌های مردم بیشتر تلاش کنند.

وی گفت: مسئولان باید با مدیریت بهتر و نظارت بیشتر و دقیق تر، جلوی گرانی و فشار اقتصادی بر زندگی مردم را بگیرند.

نکونام افزود: حرکت مثبت قوه قضاییه در برخورد جدی با مفسدان اقتصادی هم بایستی ادامه یابد و برای دستیابی به سلامت اقتصادی، مورد حمایت قرار گیرد.

وی در ادامه به فرا رسیدن نهمین سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: یوم الله ۹ دی سال ۸۸، جلوه و نشانه‌ای از ولایتمداری و بصیرت مردم ایران در برابر فتنه گران بود.

خطیب جمعه شهرکرد افزود: ملت ایران در این روز با پیروی از ولایت فقیه، به دنیا ثابت کردند که حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی و پاسدار خون شهدا هستند.

نکونام با بیان اینکه ملت ایران با حضور همیشه در صحنه و ایستادگی خود، انواع فتنه‌های فرهنگی، اقتصادی، جنگ نرم و تحریم‌ها را خنثی کرده اند، اضافه کرد: مردم چهارمحال و بختیاری ۸ دی ماه ۸۸ و یک روز قبل از دیگر از نقاط کشور، علیه فتنه گران بپاخاستند که این هم افتخاری دیگر در کارنامه مردم ولایی استان است.

وی همچنین با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی، و تشریح ویژگی‌های شخصیتی و علمی ایشان گفت: این عالم ربانی، شخصیتی بزرگ و مجاهد خستگی ناپذیر، و در عین حال ناشناخته بود.

نکونام افزود: آن مرحوم، استاد بزرگ حوزه علمیه قم و کارگزاری با وفا، موفق، لایق و ارزشمند در نظام جمهوری اسلامی بود و با اینکه در تراز مراجع تقلید قرار داشت، اما خود را سرباز نظام می‌دانست و سال‌ها صادقانه به مردم خدمت کرد.

وی در پایان، به مسأله خشکسالی و مشکل کم آبی در استان هم اشاره کرد و گفت: مسئولان و رسانه‌ها باید صدای مظلومیت مردم در زمینه کم آبی و مشکلات پیش روی آن را به همه جا برسانند تا شاهد احقاق حق مردم در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ش

یوم الله ۹ دی جلوه ولایتمداری و بصیرت مردم ایران

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.