خلاصه گفت‌وگوی «۱۰:۱۰ دقیقه» با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس میهمان بیست و ششمین قسمت از برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان بود که مشروح این گفتگو یکشنبه ۳۰ دی در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شد.

خلاصه گفت‌وگوی «۱۰:۱۰ دقیقه» با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، میهمان بیست و ششمین قسمت از برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه»، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و نماینده گچساران، باشت و دوگنبدان بود که یکشنبه (۳۰ دی) در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شد.

تاجگردون در این برنامه از کودتای اقتصادی در کشور، تنش‌های مجلس با دولت احمدی نژاد، بودجه نهاد ریاست جمهوری و بسیاری مطالب دیگر صحبت کرد.

خلاصه گفت‌وگوی جذاب «۱۰:۱۰ دقیقه» با غلامرضا تاجگردون  را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید فیلم کامل گفتگوی «۱۰:۱۰ دقیقه» با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی


انتهای پیام/

خلاصه گفتگوی غلامرضا تاجگردون در برنامه ده و ده دقیقه باشگاه خبرنگاران جوان + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
با سلام وعرض خسته نباشید
وباتشکر از رویکردهای شفاف سازی اخیر صدا وسیما با برنامه هایی چون بدون توقف،این جا،ثریاو......
باتوجه به اینکه شبکه های معاند در تخریب نظام کوشش فراوان دارند پخش اینگونه برنامه ها به روشن شدن ذهن مردم بسیار موثر وتقویت کننده پایه های نظام است ونوعی واکسن است در مقابل هجمه های شبانه روزی دشمن.
با وتوجه با جشن 40سالگی مبارک انقلاب اسلامی وبا الگوگرفتن از مسلک پیامبرگونه امام خامنهای در مواجهه با منتقدین .خواهشمند است برنامه هایی چون 10:10دقیقه از شبکه های سیما پخش شود چرا که همگان دسترسی به فضای مجازی ندارند ویا فرصت وب گردی ندارندوبه علل مختلف این برنامه ها را نمیبینند.
با تشکر از پخش برنامه بی نظیرخارج از دید .ودرخواست بازپخش آن رادارم.
همچنین برای اینکه مردم روواقعیات وقایع روز وتاریخی کشور را از مجرای صحیح مثل سیمای جمهوری اسلامی به درستی دریافت کنند خواهشمند است مناظراتی چون مناظره آقایان زاکانی وتاج زاده ونظایر آن را شبکه های سیما پخش کنید این موضوع هم به بلوغ مردم کمک میکند وهم پایه های نظام را انشاءالله تنومند تر میکند.هرچقدر بخواهیم با احتیاط تر حرکت کنیم معاندان وتریبون داران معاند عرصه را از خواهند گرفت .
آخرین اخبار