گشایش نخستین کافه کارآفرینی در شیراز

نخستین کافه کارآفرینی استان فارس در هتل شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ظهیر امامی رئیس کانون کار آفرینان استان فارس با اشاره به آغاز به کار نخستین کافه کارآفرینی استان فارس در هتل شیراز، اظهار کرد: این کافه کارآفرینی با هدف ایجاد فضایی پویا بین کارآفرینان، ایده پردازان و سرمایه گذاران برپا شده است.

وی ادامه داد: در این برنامه مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور آشنایی با موانع تولید، اجرا و ثبت ایده و در راستای اصلاح قوانین، رفع موانع تولید و حمایت از ایده پردازان در این کافه حضور دارند.

رئیس کانون کارآفرینان فارس بیان کرد: در این برنامه با حمایت اساتید دانشگاهی ایده‌های نو ظهور جوانان و استارتاپ‌ها به طرح‌های قابل سرمایه گذاری تبدیل و با مشارکت سرمایه گذاران و کارآفرینان، زنجیره ایده تا اجرا تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: کارآفرینان، سرمایه گذاران و ایده پردازان روز‌های دوشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ می‌توانند با حضور در کافه کارآفرینی واقع در هتل شیراز با مسؤلان اجرایی استان دیدار و گفتگو کنند.

رئیس کانون کار آفرینان استان فارس ادامه داد: کافه‌های کار آفرینی طرحی نو از سوی وزارت تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی است و به زودی کافه‌های کار آفرینی در شهرستان‌های استان فارس فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/چ

نخستین کافه کارآفرینی در شیراز

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار