جهانبخش: در چند سال اخير چنين اعتماد به نفسی در تيم ملی ایران نداشتیم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: انتظارات از ما بسیار بالا است و در این چند سالی که در تیم ملی بوده ام چنین اعتماد به نفسی بین بازیکنان وجود نداشته است.

جهانبخش: در چند سال اخير چنين اعتماد به نفسی در تيم ملی ایران نداشتیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار مقابل چین اظهار کرد: در دیدار مقابل عمان سوپرایز شدیم و در دقایق ابتدایی پنالتی به حریف دادیم، اما در این دیدار از همان ابتدا محکم بازی کردیم و با ۲ گلی که در نیمه‌ی اول به ثمر رساندیم کارمان را در ادامه بازی راحت‌تر کردیم.

او در ادامه افزود: تیم ملی ایران از قدرت خوبی برخوردار است و خدا را شکر در سال‌های اخیر اکثر بازیکنان در کنار هم بازی کرده اند و بازی به بازی سعی کرده ایم که بهتر نتیجه بگیریم. انتظارات از ما بسیار بالا است و در این چند سالی که در تیم ملی بوده ام چنین اعتماد به نفسی بین بازیکنان وجود نداشته و این نشانه خوبی است، امیدوارم در دیدار‌های پیش رو موفق باشیم.

او در خصوص دیدار مقابل ژاپن گفت: بازی سختی را در پیش داریم، ژاپن حریف سنتی ما است و امیدوارم با موفقیت این بازی را پشت سر بگذاریم.

او تصریح کرد: همیشه در فوتبال سوپرایز وجود دارد و همان طور که بازیکنان و کادرفنی تیم ملی گفتند بازی به بازی پیش می‌رویم و خدا را شکر در این چند دیدار هم شرمنده‌ی مردم نشده ایم و فعلا به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان برای دیدار مقابل ژاپن است.


بيشتر بخوانيد:

انتقاد چینی‌ها از عملکرد شاگردان لیپی در جام ملت‌های آسیا

چشمی: در مقابل ژاپن با انگیزه بیشتری پا به زمین خواهیم گذاشت

رضائیان: بازی نیمه نهایی جام ملت‌ها سخت است/ قوانین داوری را فراموش کرده بودم


انتهای پيام/

اظهارات جهانبخش پس از ديدار مقابل چين

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار