تجمید رسانه کلمبیایی از کی‌روش

رسانه کلمبیایی عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را خوب توصیف کرد.

تجمید رسانه کلمبیایی از کی روشبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه کلمبیایی، تیم ملی ایران با رهبری کارلوس کی روش پس از شکست دادن چین به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا رسیدند. در مرحله بعدی آن‌ها با تیم ملی ژاپن رقابت خواهند کرد.

پس از شکست چین با نتیجه، تیم کارلوس کی روش موفق به حضور در مرحله بعدی مسابقات شد. کارلوس کی روش و تیم ملی فوتبال ایران، در جام ملت‌های آسیا غیر قابل توقف هستند. آن‌ها چین را با ۳ گل در هم کوبیدند و اقتدار خود را تا مرحله نیمه نهایی نشان دادند.

کی روش نامزد احتمالی سرمربیگری تیم ملی کلمبیا است. تیم ملی ایران تحت هدایت او در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تاکنون شکست نخورده است. او می‌تواند به عنوان جایگزینی برای خوزه پکرمن آرژانتینی در تیم کلمبیا باشد.

کی روش تاکید کرد: خوشحالم کلمبیا به من پیشنهاد داده و باعث افتخار من است.

با این حال اخیرا فدراسیون فوتبال کلمبیا تلاش کرد تا با کی روش در دبی جلسه‌ای با حضور کادر مدیریتی برگزار کند که به دلیل جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات این جلسه لغو شد.

به هر حال منتظر برگزاری جلسه با مربی پرتغالی بعد از بازی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هستیم. تیم ملی ایران، چین را در مرحله یک چهارم نهایی با گل‌های مهدی طارمی دقیقه ۱۸، سردار آزمون دقیقه ۳۱ و کریم انصاری فرد دقیقه ۹۰ قبل از رویارویی با ژاپن در هم کوبید.

تیم‌های ملی ایران و ژاپن ۲۸ ژانویه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:

بازتاب صعود تیم ملی فوتبال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

رکورد‌هایی که تیم ملی فوتبال ایران در پایان بازی با چین زد

ایران ۳ - چین صفر/ دیوار چین فرو ریخت، یوز‌ها به نیمه نهایی رسیدند+فیلم


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار