تدارک ۲۰ هزار ویژه برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اجرای ۲۰ هزار ویژه‌برنامه در این استان طی دهه مبارک فجر خبر داد.

تدارک ۲۰ هزار ویژه برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجربه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، عباس سروری  با اشاره به شعار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با عنوان «افتخار به گذشته و امید به آینده» گفت: چشم تمام ستم‌دیدگان جهان به انقلاب اسلامی است و از این انقلاب باشکوه الگوبرداری می‌کنند.

وی همچنین به برگزاری جلسات مختلف شورای سیاست‌گذاری ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به ریاست آیت‌الله علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ۱۷ کارگروه تخصصی برای برنامه‌ریزی و ساماندهی برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تدارک ۲۰ هزار ویژه برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد و افزود: محوریت این برنامه‌ها به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اختصاص دارد.

سروری، ادای احترام به شهدای والامقام در صبح روز جمعه دوازدهم بهمن‌ماه و حرکت موتورسواران از فرودگاه به سمت گلزار شهدا را از برنامه‌های نخستین روز دهه فجر عنوان کرد و ادامه داد: همچنین روز شنبه سیزدهم بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در تمام مدارس استان نواخته می‌شود و ساعت ۱۰ صبح همان روز هم نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی در پارک شاهد شهر کرمانشاه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به تقارن دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فاطمی و عاشورایی است و در روز بیستم بهمن‌ماه ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت شهادت این بزرگ بانوی اسلام در نمازجمعه برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  بیان کرد: در شب بیست و دوم بهمن‌ماه امسال به احترام ایام فاطمیه نورافشانی نخواهیم داشت، اما بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن و در شب توسط سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) و ارتش در چند نقطه شهر نورافشانی خواهیم داشت.

سروری با اشاره به برنامه‌ریزی وسیع در ستادهای مختلف سراسر استان برای اجرای برنامه‌های متنوع بیان  کرد:  پرچم‌ها و بیرق‌های جمهوری اسلامی و دهه فجر در سطح شهر برافراشته می شود.

انتهای پیام/ز

برنامه‌ریزی وسیع در ستادهای مختلف سراسر استان کرمانشاه به مناسبت دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.