رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه:

هیچ اغماضی در برخورد با افراد متخلف نخواهیم داشت

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه از کاندیدا‌ها خواست از ورود زودهنگام به تبلیغات و ملتهب کردن فضای انتخابات خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجتبی صفایی رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، افزود: بر اساس قانون اتاق بازرگانی و آیین‌نامه‌های مربوطه همه مباحث درباره شیوه برگزاری انتخابات، شرایط افراد انتخاب شونده، افراد انتخاب کننده، نوع رسیدگی به صلاحیت کاندیدا‌ها و ... مشخص و در تمام مراحل انتخابات بر اساس همین قوانین و آیین‌نامه‌ها عمل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون کاندیدا‌ها از هشت روز قبل از انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از رای‌گیری فرصت تبلیغات دارند، بیان کرد: از نامزد‌های انتخابات درخواست داریم فقط در همین موعد قانونی تبلیغات کنند و از ورود زودهنگام و غیرقانونی به فضای تبلیغات خودداری کنند

صفایی معتقد است، این کار زمینه سوءاستفاده عده‌ای فرصت طلب را فراهم خواهد کرد و به سلامت انتخابات اتاق بازرگانی استان ضربه می‌زند و از همین رو هیات نظارت اجازه هیچگونه تخلفی در این زمینه را نخواهد داد.

وی همه نامزد‌ها را در برابر قانون برابر دانست و تاکید کرد: هیچ اغماضی در برخورد با افراد متخلف نخواهیم داشت و بر اساس قانون اگر نامزدی تخلف کند، هیات نظارت در صورت اجماع نظر همه اعضاء می‌تواند آرا فرد متخلف را باطل کند.

 

انتهای پیام/ی

 

همه نامزد‌ها را در برابر قانون برابرند

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار