کی‌روش با تیم جدید مقابل قطر!

تیم ملی فوتبال قطر به عنوان تیم مهمان در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ شرکت خواهد کرد.

کی‌روش با تیم جدید مقابل قطر!به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال قطر طبق روال کوپا آمریکا این‌بار به عنوان تیم مهمان در رقابت‌های کوپا آمریکا حضور خواهد داشت تا در گروه کلمبیا، آرژانتین و پاراگوئه شانس خود را در این رقابت‌ها امتحان کند.

قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ به این رقابت‌ها دعوت شد تا آمادگی خود را برای جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور در این دیدار‌ها که از سطح کیفی بالایی برخوردار است را بسنجد و به نوعی آغازی برای حضور قدرتمند در برابر تیم‌های مطرح دنیا باشد.

در این رقابت‌ها تیم فوتبال کلمبیا با سرمربی جدید خود حضور خواهد یافت و با توجه به تایید کی‌روش و کلمبیایی‌ها در مورد توافق نهایی به نظر می‌ردسد این‌بار کی‌روش پس از سال‌ها بازی در مقابل قطر و با ترکیب تیم ایران یکبار دیگر بازی با قطر را در ترکیب کلمبیا تجربه کند.

برخی رسانه‌های کلمبیا این گروه را گروه مرگ خواندند در صورتی که قطر در این رقابت‌ها در سطح تیم‌های آمریکای جنوبی نیست و تنها وزنه این گروه آرژانتین است که به زودی با حضور مسی می‌تواند برای کلمبیا دردسر ساز شود.

فدراسیون فوتبال کلمبیا در روز‌های اخیر مذاکرات نهایی با کی‌روش را تایید کرده است و سرمربی پرتغالی ایران نیز حضور در کلمبیا را یک افتخار برای خود دانست و از آن‌ها برای توجه به او تشکر کرد و این معنای توافق نهایی می‌دهد.


بیشتر بخوانید:

تجمید رسانه کلمبیایی از کی‌روش

سایت چینی زمان جدایی کی روش از ایران را مشخص کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از قرارداد کی‌روش با تیم ملی فوتبال کلمبیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار