مسجد سلیمان، ناموفق در جذب دروازه بان جدید

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان در شرایطی ۱۳ بهمن به پایان خواهد رسید که نفت مسجد سلیمان نتوانسته دروازه بان مورد نیاز خود را جذب کند.

مسجد سلیمان ناموفق در جذب دروازه بان جدیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در آغاز نقل و انتقالات نیم فصل ۹۷-۹۸ منابع مالی مشخصی برای قرارداد بستن با بازیکنان جدید در اختیار نداشت و علیرضا مرزبان سرمربی این تیم عنوان کرده بود قبل از اینکه بخواهیم برای جذب بازیکن جدید اقدام کنیم باید منابع مالی لازم تامین شود و بعد به دنبال بازیکن‌هایی که لازم داریم باشیم.

طبق گفته‌ی مسئولان تیم نفت آن‌ها با یک اسپانسر به توافق اولیه‌ای رسیده اند و از همین رو تا الان ۳ بازیکن جدید به جمع تیمشان اضافه کرده اند.

نفتی‌ها در نیم فصل اول در خط حمله ضعیف عمل کرده بودند و در ۱۵ بازی فقط ۸ گل به ثمر رساندند. یکی از اهداف اصلی این تیم در فصل نقل و انتقلات تقویت خط حمله شان بود.

محمد پاپی که نیم فصل اول را در تیم فجرسپاسی شیراز سپری کرد، پس از پایان خدمت سربازی اش به تیم نفت مسجد سلیمان ملحق شد. او توانایی بازی در پست‌های هافبک گوش و مرکزی را دارد.

محمد شادکام که در پارس جنوبی جم بیشتر نیمکت نشین بود از این تیم جدا شد و به جمع مسجد سلیمانی‌ها پیوست. او در پست مهاجم بازی می‌کند.

آخرین خرید تیم نفت مسجد سلیمان میثم هاشمی زاده بود که در نیم فصل اول در تیم فولاد خوزستان حضور داشت، او نیز در پست مهاجم فوتبال بازی میکند.

میلاد فراهانی در ابتدای فصل از تیم نفت تهران راهی نفت مسجد سلیمان شد. در آن زمان هدایت نفتی‌ها بر عهده عبدالله ویسی بود. او در میانه فصل و زمانی که مرزبان سرمربی مسجد سلیمانی‌ها بود از این تیم جدا شد تا حبیب فر عباسی دروازه بان جوان نفتی‌ها جایگزین او شود و عملکرد خوبی هم داشت.

مرزبان اعلام کرده بود برای نیم فصل دوم به جای فراهانی باید یک دروازه بان جذب کنند، اما تا به اینجای فصل نقل و انتقالات این کار صورت نگرفته است.

تیم‌های لیگ برتری برای نقل و انتقالات نیم فصل تا ۱۳ بهمن زمان دارند و یک هفته تا پایان این زمان باقی مانده است. نفتی‌ها هنوز دروازه بان مورد نیازشان را پیدا نکرده اند و در این ۷ روز باقی مانده باید منتظر باشیم ببینیم دروازه بان جدیدی به جمع مسجد سلیمانی‌ها اضافه می‌شود یا خیر.


بیشتر بخوانید:

تمرینات نفت مسجد سلیمان از امروز پیگیری خواهد شد

لحظه به لحظه با حواشی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - چین

نفتی‌ها با حامی مالی جدید قرارداد می‌بندند


انتهای پیام/

عملکرد نفت مسجد سلیمان در نقل و انتقالات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار