مهاجم نفت مسجد سلیمان به دنبال جدایی

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به دلیل مشکلات شخصی قصد جدایی از این تیم را دارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان میری مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به دلیل مشکلات شخصی قصد دارد ازاین تیم جدا شود و به مدیران این باشگاه اعلام کرده که در نیم فصل دوم نمی‌تواند برای این تیم در رقابت‌های لیگ برتر به میدان برود و خواهان دریافت رضایتنامه اش شده است.

میری در ۱۲ دیدار برای تیم نفت مسجد سلیمان در نیم فصل نخست به میدان رفت و توانست یک گل برای این تیم به ثمر برساند. از تیم دسته یکی سرخپوشان پاکدشت به عنوان مقصد بعدی میری نام برده می‌شود.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تمرینات خود را در این شهر دنبال و برای حضور در نیم فصل دوم آماده می‌شود، شاگردان علیرضا مرزبان به احتمال زیاد در چند روز آینده برای برگزاری اردویی تدارکاتی به تهران سفر می‌کنند. نفتی‌ها در روز‌های گذشته امیر حسین امیری از تیم فوتبال پیکان و محمد پاپی از تیم دسته یکی فجر سپاسی شیراز را با قرارداد‌هایی به مدت نیم فصل به خدمت گرفته اند و با چند بازیکن دیگر هم در حال مذاکره هستند.

مرزبان به دنبال تقویت تیمش در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر است تا بتواند رضایت هواداران این تیم را به دست آورد، نفتی‌ها در نیم فصل نخست با ۱۵ امتیاز پشت سر هم نام آبادانی خود در رده دوازدهم قرار گرفتند.


بيشتر بخوانيد:

بحران مالی در مسجد سلیمان

مرزبان در نیم فصل به دنبال چه بازیکنانی است؟

فراهانی به تیم فوتبال پدیده پیوست


انتهای پيام/

پيمان ميری در آستانه جدايی از نفت مسجد سليمان قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار