معاون قرارگاه خاتم الانبیاء؛

تفکر انقلابی نیاز اصلی کشور

معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران، تفکر انقلابی را از نیاز‌های اصلی کشور در حال حاضر دانست.

تفکر انقلابی نیاز اصلی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار مرتضی صفاری معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران،امروز در اجلاسیه دانشجویی شهید حسن باقری در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز افزود: دانشجویان و مراکز دانشگاهی ما بایستی با همان تفکر انقلابی دوران دفاع مقدس در توسعه کشور نقش آفرینی کنند.


وی تاکید کرد: باید در شرایط کنونی از مبانی مهم و تفکر انقلابی شامل خدا محوری - ولایتمداری و اطاعت پذیری از، ولی فقیه - حق گرایی - شناخت همه جانبه دشمن - شناخت جبهه‌های داخلی - برخورداری از مدیریت جهادی - حفظ هویت ملی - خط شکنی در بن بست‌ها و در نهایت ایثار کامل در راه هدف استفاده کنیم.


سردار صفاری تصریح کرد: تفکر انقلابی بود که توانست جنگ را اداره کند و بواسطه همین تفکر بود که توانستیم در جنگ پیروز شده و کار‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف انجام دهیم تا جایی که اینک از نظر تکنولوژی و علوم، جوانان ایران اسلامی در سطح بالایی از جهان قرار دارند، اما مسئولین به این جوانان بها نمی‌دهند و به آن‌ها اعتماد نمی‌کنند.


معاون قرارگاه خاتم الانبیاء،تفکر انقلابی نیاز اصلی کشورمعاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه خاتم الانبیاء همچنین، شهید حسن باقری را از فرماندهان شاخص جنگ تحمیلی برشمرد و گفت: شهید باقری اثرگذاری متفاوتی بر جنگ داشت و از همان روز‌های اول تحول اساسی در موضوع دفاع ایجاد و اطلاعات عملیات سپاه را راه اندازی کرد.


وی قدرت برجسته تفکر نظامی - رفتار و منش خوب و صاحب سبک بودن را از خصوصیات بارز شهید باقری برشمرد و خاطرنشان کرد: شهید باقری در بحث عملیات روانی نیز سر آمد بود و همیشه اصرار داشت تا در اطلاعات شناسایی صد درصد عمل کنیم تاضمن آشکار شدن روحیه فرماندهان دشمن، بدانیم چه نیرویی و در چه زمانی اعزام کنیم تا پیروزی حاصل شود.


وی همچنین به تلاش برخی‌ها در داخل کشور برای برقراری رابطه با آمریکا اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه امام راحل آمریکا را دشمن و شیطانی بزرگ برای کشور و اسلام خوانده بود اینک عده‌ای از مسئولان سعی دارند با آمریکای جهانخوار رابطه برقرار کنند تا خواسته یا ناخواسته آب بر آسیاب دشمن ریخته و کشور را تسلیم دشمن کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی هم سرلشکر باقری، نماد تفکر انقلابی خواند و گفت: در صورتی که تفکر شهید حسن باقری در عرصه اقتصادی پیاده شود دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

 

عزیز جوانپور با بیان اینکه تفکر شهید باقری تفکر انقلابی بود، افزود: این فرمانده جنگ توانست با تفکر انقلابی و استراتژی نظامی، جنگ را اداره و در آن تحول ایجاد کند.

انتهای پیام/

تفکر انقلابی بود که توانست جنگ را اداره کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار