چهل مدیر در چهل مدرسه

چهل مدیر دستگاه‌های اجرایی مازندران تا چند روز دیگر به مدرسه می‌روند.

محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: این اداره کل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، علاوه بر برنامه‌های عادی برنامه ویژه و ابتکاری را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

وی چهل نشست، چهل مدرسه  عنوان ویژه برنامه است که در آن، چهل مدیر دستگاه اجرایی در چهل مدرسه حاضر می‌شوند و دستاورد‌های دستگاه متبوع خود در این چهل سال را برای دانش اموزان تشریح می‌کنند.

شعبانی، گفتگوی بین‌نسلی را به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های ویژه اداره آموزش و پرورش مازندران برای گرامیداشت دهه فجر اعلام کرد و گفت: در این برنامه برخی از نخبگان دانش‌آموزی با مدیران کل دستگاه اجرایی استان به صورت رودرو می‌نشینند و به گفتگو می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران افزود: کار مشترک با عنوان پویش انقلاب با همکاری صدا و سیمای مرکز تبرستان برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان می‌توانند عکس و فیلم مراسم دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن را به آدرس «@mazandirib» در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

شعبانی گفت: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به چهل دانش‌آموز جایزه ویژه‌ای اهدا خواهد شد و یک دوچرخه نیز جایزه ویژه برنامه پویش انقلاب است.

وی افزود: سرود انقلابی کهن دیار که با هدف هویت بخشی به نسل جوان و با استفاده از عناصری، چون ایثار و شهادت تهیه شده است در ایام الله دهه فجرهرروز در مدارس توسط دانش آموزان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

ویژه برنامه‌های دهه فجر در مدارس مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار