بررسی مسائل و موضوعات شهری در نشست شورای شهر و شهردار مهاباد

در جلسه اعضاء شورای اسلامی شهرمهاباد با شهردار و بخش‌های مختلف شهرداری در باره مسائل و موضوعات مختلف این شهر بحث و بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، پروژه کمربندی داشامجید، تعیین تکلیف دفاتر آژانس‌های تلفنی روستایی و همچنین ساماندهی نحوه خدمات دهی آژانس‌های داخل شهر به همراه آخرین اقدامات صورت گرفته درخصوص مکان فعلی دفن زباله و پسماند شهری سیدآباد و مکان یابی سایت جدید و بازیافت آن، بخشی از موارد مطرح شده در این جلسه بود که اعضای شورای اسلامی شهر خواستار پاسخگویی شهردار مهاباد در خصوص آن شدند. 

علیزاده آذر، شهردار مهاباد هم در پاسخ به اعضای شورای اسلامی شهر، زمان اتمام پروژه داشامجید را سال آینده اعلام کرد و گفت، با رضایت سه نفر مالک زمین و منازل مسکونی این طرح به مراحل پایانی رسیده است.

شهردار مهاباد در ادامه درخصوص سایت دفن زباله سیدآباد و محل جدید این سایت نیز گفت: درطول یکسال گذشته تلاش‌ها برای کنترل شیرابه زباله این سایت با احداث دو استخر و نیز فنس کشی آن صورت گرفته است.

همچنین با اعلام فراخوان جدید و مشخص شدن پیمانکار، تا پایان سال مطالعات مکان یابی محل جدید پسماندصورت خواهد گرفت و کارخانه بازیافت زباله نیزبا مشارکت دو شهرمهاباد و میاندوآب در این محل ایجاد خواهد شد.

شهردار مهاباد در این جلسه همچنین هزینه مورد نیاز برای اتمام پل پیاده رو بر روی رودخانه مهاباد را ۱۸۰ میلیون تومان برآورد و زمان بهره برداری از آن را سال آینده اعلام کرد.

انتهای پیام/ج

نشست شورای شهر و شهردار مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.