نمایشگاه چهل ساله از دستاورد‌های فنی و حرفه ای

نمایشگاه چهل ساله از دستاورد‌ها و اقدامات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برپا می‌شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت و تعزیت ایام سوگواری فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، گفت:چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید متفاوت‌تر از سال‌های دیگر برگزار شود چرا که امروز دشمن با هزاران ابزار اقتصادی و فرهنگی و رسانه‌ای خود به دنبال تحت تاثیر قرار دادن پیروزی و دستاورد‌های انقلاب است.

محمدی افزود: محل برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی (سالن زاگرس) واقع در پارک شاهد و از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۲ بهمن ماه است.

وی گفت: این نمایشگاه به منظور ارائه دستاورد‌ها و تبیین برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در این نمایشگاه با رونمایی از حرفه‌های جدید مهارتی می‌تواند به علاقمندان در این خصوص راهنمایی لازم را جهت شرکت در این دوره‌ها که بصورت رایگان ارائه می‌شود را انجام دهد.

انتهای  پیام/ز



برگزاری نمایشگاه  دستاوردهای انقلاب  اسلامی در  نمایشگاه‌های بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.