ارتباطات نهاد‌های فرهنگی استان‌ها با آستان قدس رضوی تقویت می‌شود

دبیر ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: اتصال نهاد‌های متولی امور فرهنگی در استان‌ها با آستان قدس رضوی باید تقویت شود.

ارتباطات نهاد‌های فرهنگی استان‌ها با آستان قدس رضوی تقویت می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سید وحید موسویان دبیر ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی در نشست خادمیاران رضوی گفت: آستان قدس رضوی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از مرکزیت خود خارج شده است. اکنون نمایندگی‌های این آستان مقدس در ۳۲ نقطه کشور فعال است و اقدامات آستان محدود به مشهد نیست.

وی تصریح کرد: در حوزه امداد رسانی به محرومان و نیازمندان تجمیع ظرفیت‌های نهاد‌های امداد رسان و به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی خیران توسط دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی برای رفع مشکلات مستمندان حائز اهمیت است.

دبیر ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: تأمین منابع مالی در این راستا بسیار ضروری است و راه آن هم بهره‌مندی از مسئله وقف و نذر برای کمک به نیازمندان است.

موسویان با اشاره به اینکه تمام اقدامات دفاتر نمایندگی آستان قدس باید با پیوست خادمیاری و در قالب کانون‌ها انجام بگیرد، افزود: تقسیم کار باید بین کانون‌ها صورت بگیرد و هر کدام پشتیبان و مسئول مربوطه و متخصص را داشته باشد تا بتوانند فعالیت‌های متنوع و متعدد را ارائه داده شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

باید تمام اقدامات دفاتر آستان قدس  با پیوست خادمیاری انجام بگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.