مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تاکید کرد؛

نقش مهم معلمان در پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: برنامه‌های بزرگداشت انقلاب از ماه‌ها قبل در آموزش و پرورش آغاز شده و آغاز سال تحصیلی امسال با شعار انقلاب بوده است.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و مسئول کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان در نشست مسئولان کارگروه‌های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب با اصحاب رسانه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به راهبرد اصلی آموزش و پرورش با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده گفت: برنامه‌های بزرگداشت انقلاب از ماه‌ها قبل در آموزش و پرورش آغاز شده و آغاز سال تحصیلی امسال با شعار انقلاب بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم معلمان در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: نرخ باسوادی در قبل از انقلاب در استان سمنان ۵۷ درصد بوده و در حال حاضر نرخ باسوادی در استان سمنان به بیش از ۹۸ درصد رسیده است.

دستورانی با اشاره به برنامه‌های این کارگروه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه انقلاب با محوریت آموزش و پرورش که دستاورد‌های ۱۰ دستگاه اجرایی با محوریت آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

مسئول کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری زندگی به سبک روح الله که ناظر بر سیره عملی زندگی امام خمینی (ره) است در کانون‌های استان برگزار می‌شود و اعضای این کانون‌ها در قالب‌های عکس و فیلم و دل نوشته در این جشنواره شرکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: زنگ انقلاب در سالن انقلاب سمنان با حضور بیش از هزار و پانصد نفر از دانش آموزان نواخته می‌شود و در روز ۲۲ بهمن ماه در مسیر راهپیمایی غرفه‌هایی پیش بینی شده تا کودکان در گرم کردن راهپیمایی مشارکت داشته باشند.

دستورانی با اشاره به برنامه‌های این کارگروه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی از آبان ماه آغاز شده و تا اسفند ۹۷ در ۲۱۰ مدرسه برگزار می‌شود.

وی افزود: ۴۰ کاروان شامل ۴ هزار نفر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام / گ

نشست مسئولان کارگروه‌های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب با اصحاب رسانه برگزار شد

برچسب ها: فرهنگیان ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار