دریافت بسته حمایتی ۱۵ هزار بیمه شده روستایی و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی گفت:۱۵ هزار و ۲۴۱ خانوار بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان بسته حمایتی و معیشتی دولت را دریافت کردند.

دریافت بسته حمایتی ۱۵ هزار بیمه شده روستایی و عشایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نظری مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی گفت:طبق قولی که از وزیر محترم گرفته ایم ۱۸۰ هزار نفر از بیمه شدگان صندوق در مرحله بعدی تا اواخر بهمن سال جاری بسته حمایتی خود را دریافت می‌کنند.

نظری از پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومانی صندوق برای بازنشستگی پیش از موعد در آذربایجان شرقی هم خبر داد و اضافه کرد: از بابت پنج درصد سهم بیمه شده، اجرای طرح بازنشستگی پیش از موعد و ماده هشت از دولت سه هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان مطالبه داریم.

وی با بیان اینکه شهرستان بستان آباد با پوشش ۸۹ درصدی رتبه اول صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر را به خود اختصاص داده است، گفت: در این شهرستان ۸۵۳ مستمری بگیر صندوق داریم.

نظری، مستمری بگیران استان را ۱۵ هزار و ۲۴۱ نفر عنوان کرد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ عمومی بیمه، ستاد توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر در ۲۱ شهرستان تشکیل می‌شود.

وی اظهار داشت: اولین ستاد در شهرستان بستان آباد با حضور مسئولان شهرستانی و استانی و ۹۴ کارگزار با هدف آسیب شناسی و انتقال تجربیات و ارائه مشکلات موجود در مسیر بیمه، تشکیل شد.

 

انتهای پیام/ش

۱۵ هزار بیمه شده روستایی و عشایربسته حمایتی دریافت کردند

برچسب ها: درمان ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار