سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ به میزبانی سنندج

مسئول امور انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کردستان گفت: سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ در راستای حمایت از فیلمسازان استان به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ به میزبانی سنندجسعیده گلابی مسئول امور انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کردستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  گفت:سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ به همت انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان ۱۵ اسفند ماه جاری در سنندج برگزارمی شود.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش فیلم و فیلمنامه افزود:هنرمندان فیلمساز در دو بخش داستانی و مستند و فیلمنامه‌نویسان کردستانی در محور‌های در نظر گرفته شده تا بیستم بهمن ماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج ارسال کنند.

مسئول امور انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کردستان بیان کرد: موانع توسعه اقتصادی، کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، ماهیت شوم جریانات تکفیری، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، سبک زندگی ایرانی اسلامی، حمایت از کالای ایرانی، آسیب‌ها و فرصت‌های شبکه‌های اجتماعی و موضوعات آزاد با رویکرد آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوع‌های در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.

گلابی آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جشنواره چراغ بیستم بهمن اعلام کرد و گفت: دهم اسفند داوری آثار و پانزدهم اسفند مراسم پایانی جشنواره با معرفی صاحبان آثار برتر در سنندج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ در سنندج برگزارمی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.