نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در سنندج برپا می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در سنندج برپا می شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار ذبیح الله مالکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان گفت: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب در راستای نشان دادن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم با فرهنگ و فرهیخته کردستان، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در یادمان شهدای گمنام و مقاومت شهرستان سنندج برگزار می شود.

وی افزود: در کنار این نمایشگاه، برنامه های جانبی از جمله اجرای تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس، پخش فیلم سینمایی با موضوعات دفاع مقدس و انقلاب در سالن همایش های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان برای بهره مندی بیشتر بازدیدکنندگان اجرا می شود.

مالکی یادآور شد: در سطح استان کردستان دو هزار و ۵۰۰ نقطه یادمانی شناسایی و ثبت شده و همچنین ۹۰۰ نقطه نیز به عنوان مدخل دانشنامه استان به تهران ارسال شده تا در دایره المعارف ثبت شود در حالی که مردم از این نقاط یادمانی زیاد آگاه نیستند لازم است که تابلوهایی برای توضیح مردم در این نقاط یادمانی نصب شود تا مسافران و گردشگران از آن آگاه شند.

وی بیان کرد: ۱۵ یادمان در سطح استان وجود دارد، اما هفت یادمان در سطح کشور جهت بازدید گردشگران و راهیان نور مورد تایید قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در سنندج

 

 

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.