صدور ۵۰ میلیارد ریال ضمانت نامه صنعتی برای واحد‌های صنعتی و تولیدی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از صدور ۴ ضمانت نامه صنعتی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال برای واحد‌های صنعتی و تولیدی در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

صدور ۵۰ میلیارد ریال ضمانتنامه صنعتی برای واحد‌های صنعتی و تولیدیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست شورای معاونان گفت: کمک به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۷۰ درصد و در مناطق کمتر توسعه یافته تا ۸۵ درصد و نیز اصل و سود تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری به واحد‌های صنعتی کوچک، از جمله وظایف اصلی و ماموریت صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صنایع خرد، کوچک و متوسط، آسیب پذیری بیشتری در مقایسه با صنایع بزرگ دارند، تلاش ما بیشتر در راستای این صنایع و واحد‌های نوپای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده تا برای حل مشکل سرمایه در گردش واحد‌های مذکور با حمایت‌های صندوق ضمانت، مبلغ‌های آن‌ها مصوب و برای صدور ضمانت نامه‌ها اقدام شود.

مهدی زاده با بیان این که ضمانت نامه‌ها در سه حوزه ایجادی، سرمایه در گردش و توسعه کمک شایانی به صنعت استان داشته است، افزود: این مهم به رشد اقتصادی صاحبان صنایع منجر شده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون ۴۵ درصد از صنایع، ۴۰ درصد از اشتغال صنعتی و ۲۴ درصد از سرمایه‌گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی قرار دارد که با ۴۸ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۴۰ شهرک فعال، زمینه استقرار ۲۵۷۰ واحد صنعتی را با اشتغال ۷۴ هزار و ۱۵۶ نفر فراهم کرده است.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

صدور ضمانت نامه های صنعتی از ابتدای سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار