امام جمعه کلات:

دهه فجر فرصتی مناسب برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است

امام جمعه کلات گفت: مراسم و جشن‌های دهه فجر باید با ابتکارات و ایده‌های جدید برای جذب نوجوانان و جوانان باشد.

دهه فجر فرصتی مناسب برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت‌الاسلام محمد صاحبی امام جمعه کلات در همایش طلایه داران بصیرت که در آستانه دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور روحانیون، مسئولین هیئات مذهبی و فعالان مساجد در مصلی نماز جمعه کلات برگزار شد گفت: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته و با تمام دشمنی‌هایی که انجام شده به لطف خدا و با تکیه بر ولایت فقیه بحران‌ها مانند موجی آرام گرفته و کشور اداره شده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های زیادی از لحاظ نظامی، علمی و سیاسی در ۴ دهه انقلاب داشته ایم تصریح کرد: البته در زمینه اقتصاد مشکل داریم که اگر دولت و برخی افراد جامعه ولخرجی‌ها را کنار بگذارند و به اقتصاد اسلامی عمل کنیم مشکلاتمان حل می‌شود.

کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلات هم در این همایش گفت: در عصر کنونی به واسطه هجمه عظیم فرهنگی دشمنان نسبت به باور‌ها و اعتقادات مردم، لازم و ضروری است تا متولیان امور فرهنگی در راستای خنثی سازی فشار دشمنان در جهت زدودن انحرافات و خرافات گام بردارند.

وی تصریح کرد: باید در اجرای برنامه‌های دینی خصوصا در هیئات مذهبی به خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی دشمن توجه شود که در این خصوص شورای هیئات مذهبی نقش اساسی و تعیین کننده‌ای دارد.

انتهای خبر//ح.ص
 

برگزاری همایش طلایه داران بصیرت در کلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.