بازدید نماینده صومعه سرا در مجلس از اداره کل ارتباطات استان گیلان

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان بازدید کرد.

دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی از اداره کل ارتباطات استان گیلانبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  در این دیدار نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، آمادگی خود را جهت همراهی و همکاری برای توسعه و پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات استان به خصوص شهرستان صومعه سرا اعلام کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این دیدار با ارائه گزارشی از اهم فعالیت و اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه خدمات ICT در استان به تشریح شاخص های ارتباطی شهرستان صومعه سرا پرداخت و از اهتمام این اداره کل برای ایجاد بستر مناسب جهت حضور شرکت های فعال در حوزه ICT برای سرمایه گذاری در استان، توسعه کسب و کارهای نوپا بر پایه فناوری های نوین، افزایش سهم اقتصاد استان از ICT مواردی را مطرح کرد.

فرزاد توکلی از خدمات نسل سوم و چهارم تلفن همراه، اینترنت پرسرعت شهری و روستایی، اجرای طرح های شهر هوشمند، اجرای شبکه انتقال داده، فیبر نوری درون شهری، ارائه تسهیلات بانکی به حوزه های کشاورزی و خدماتی، ارائه سرویس های نوین پستی، ایجاد دفاتر ICT شهری و روستایی و ارائه خدمات و سرویس های نوین به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان نام برد و افزود: با ارتقاء این شاخص ها می توان باعث رشد و توسعه استان و ارتقاء جایگاه IDI استان در سطح کشور باشیم که این مهم نیازمند همکاری همه مسئولان ارشد استان و دستگاه های خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص ارتقا وضعیت ارتباطی چند پروژه به خصوص شهرک گلخانه ای کیشستان صومعه سرا مواردی را ارائه و راهکارها و پیشنهاداتی را به وی ارائه کرد. مدیرکل ICT استان، خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال های اخیر با ارائه خدماتی همچون ارتباط تلفنی و اینترنت پرسرعت روستایی گام های موثری در خصوص کاهش شکاف دیجیتالی در روستاها استان برداشته است.

در این دیدار دلخوش، ضمن تشکر از مجموعه کارکنان اداره کل ICT به نقش مهم این اداره کل در حوزه فناوری اطلاعات در استان اشاره و همکاری و تعامل اداره کل را با دستگاه های اجرایی خوب و سازنده دانست و افزود: استفاده از فناوری اطلاعات در راستای خدمت بیشتر به مردم موجب ارتقا رضایتمندی آحاد جامعه بوده و مسیر خدمت رسانی را هموارتر می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار