مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز؛

دستاورد‌های انقلاب برای دانش آموزان تبیین شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: گفت: آشنایی دانش آموزان با ابعاد مختلف انقلاب اسلامی، از مهم‌ترین اولویت‌های امروز جامعه است.

دستاورد‌های انقلاب برای دانش آموزان تبیین شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید علی کار آموز مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: با اشاره به اینکه شناخت انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال آموزش و پرورش مهریز است گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب برای دانش آموزان که نسل جدید انقلاب هستند وظیفه همگان است در این راستا آموزش و پرورش با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای اجرای برنامه‌های ایام الله دهه فجر تلاش می‌کند.

وی افزود: آشنایی دانش آموزان و نسل چهارم انقلاب با ابعاد مختلف انقلاب اسلامی، از مهم‌ترین اولویت‌های امروز جامعه است.

کار آموز با اشاره به برنامه های آموزش وپرورش مهریز در دهه فجر گفت: افتتاح مدارس خیری، برگزاری جشنواره غذا، سفره‌آرایی، همایش دانش‌آموزی، مسابقات پژوهی مقاله نویسی، انشاء با موضوع فجر انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب از برمنامه های دهه فجر این نهاد است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس مهریز ، حضور در نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان، حضور راویان انقلاب در مدارس، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری اردو، محفل‌های شبی باقرآن و شعر ویژه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی، حضور منسجم فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این اداره است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش مهریز با ایجاد امید و شور انقلابی، دستاورد‌های نظام را پس از پیروزی انقلاب برای دانش‌آموزان تبیین می کند تا آنها را با ویژگی‌های نسل انقلاب آشنا و عظمت و ارزش این انقلاب را درک کنند.

انتهای پیام/ی

آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب  از مهم‌ترین اولویت‌های امروز جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار