معاون استاندار سمنان:

دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود پاسخگو باشند/دستگاه‌های مربوطه کنترل و نظارت دقیقی در ارائه تسهیلات داشته باشند

معاون استاندار سمنان گفت: طرح‌هایی که در استان تسهیلات دریافت کرده به بهره برداری نرسیده‌اند باید پیگیری شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان گفت:تاکنون ۴۰۰ طرح اشتغال‌زایی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی‌شده‌اند.

وی افزود: تمام هنر مسئولان در استان این است که طرح‌های مصوب شده، اشتغال و تحول ایجاد کنند، تأکید کرد: در سطح استان برنامه‌ریزی این‌گونه انجام‌شده بود تا طرح‌ها محدودشده و طرح‌ها زیر و متنوع نشود که نظارت سخت باشد و در این چارچوب تعداد  ۴۰۰ طرح به بانک معرفی‌شده است.

عسگری تصریح کرد: ما در سطح مدیریت استان انتظار داشتیم به‌واسطه محدود بودن طرح‌ها دستگاه‌های مربوطه کنترل و نظارت دقیقی داشته باشند لذا باید گفت میزان تسهیلاتی بابت اشتغال روستایی در اختیارداریم را نظارت کنیم تا به‌موقع و بجا مصرف شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه طرح‌هایی که تسهیلات دریافت کرده به بهره برداری نرسیده‌اند باید پیگیری شوند، ابراز کرد: هر دستگاه اجرایی در سطح استان سمنان که طرحی برای اشتغال‌زایی دارد و میزان اشتغال و تعهدی برای آن تعیین شده باید پاسخگو باشند و میزان اشتغال تعهد شده را می بایست رعایت کنند.

انتهای پیام / گ

جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار