احتمال اطلاع ترامپ از استخدام مهاجران غیرقانونی در باشگاه گلفش

یکی از کارکنان اخراجی باشگاه گلف رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد او احتمالا در جریان استخدام مهاجران غیرقانونی در باشگاهش بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، یکی از کارکنان باشگاه‌های گلف «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، که هفته گذشته اخراج شده بود در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» گفت ترامپ احتمالا از استخدام مهاجران غیرقانونی در باشگاه‌های گلفش مطلع بوده است.

«گابریل سدانو» و گروهی دیگر از کارکنان غیرقانونی باشگاه‌های گلف ترامپ برای اولین بار پس از اخراجشان با شبکه ان‌بی‌سی نیوز مصاحبه کردند و تجربه خود از کار در این باشگاه‌ها را به اشتراک گذاشتند. سدانو گفت کارمندان باشگاه ملی گلف ترامپ که مسئول استخدام نیرو‌ها بودند، آگاهانه مهاجران غیرقانونی را استخدام می‌کردند.


بیشتر بخوانید: اخراج ده‌ها نفر از کارکنان باشگاه گلف ترامپ در پی سیاستهای ضدمهاجرتی او


سدانو افزود آن‌ها به کارمند نیاز داشتند و به اندازه کافی بررسی نمی‌کردند و احتمالاً ترامپ از این موضوع مطلع بوده است.

او می‌گوید در چهارده سالی که در باشگاه ترامپ کار می‌کرده بار‌ها با ترامپ حرف زده است. او اهل مکزیک است و از سال ۲۰۰۵ در باشگاه گلف نیویورک کار می‌کند.

هفته گذشته  چند تن از کارکنان باشگاه گلف نیویورک ترامپ پس از اینکه گفته شد اقامتشان در آمریکا غیرقانونی است، اخراج شدند.

شایان ذکر است، ترامپ در حالی این مهاجران غیرقانونی را در باشگاه گلف خود استخدام کرده که از سوی دیگر در پی ساخت دیواری در مرز مکزیک به منظور جلوگیری از ورود مهاجرانی است که آنان را «خلافکار و مهاجم» می‌خواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار