اخراج ده‌ها نفر از کارکنان باشگاه گلف ترامپ در پی سیاستهای ضدمهاجرتی او

تعداد زیادی از کارکنان باشگاه ملی گلف ترامپ به دلیل ارائه کردن اسناد مهاجرتی جعلی در زمان استخدام اخراج شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، ده‌ها نفر از کارکنان «باشگاه ملی گلف ترامپ» در وستچستر نیویورک هفته گذشته به دلیل اینکه مشخص شد به صورت غیرقانونی در آمریکا حضور دارند، از سمت‌های خود اخراج شدند.

این خبر نخستین بار روز گذشته (شنبه) در روزنامه واشنگتن پست به دنبال افشای جزئیاتی در سال گذشته میلادی درباره اینکه مهاجرانی غیرقانونی در باشگاه گلف ترامپ استخدام شده اند، منتشر شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به کارکنان باشگاه گلف ترامپ گفته شد که شرکت وی به تازگی اسناد مهاجرتی این افراد را بررسی کرده و متوجه جعلی بودن آن‌ها شده است.

یکی از این کارکنانی که اخراج شده است، یک فایل صوتی در اختیار واشنگتن پست قرار داد که در آن یکی از نمایندگان ترامپ به او می‌گوید: متأسفانه این به معنای آن است که باشگاه گلف باید همین امروز رابطه کاری خود را با شما تمام کند.

این کارمند اخراج شده در گفتگو با واشنگتن پست اعلام کرد: من شروع به گریه کردم. به آن‌ها گفتم که باید ما را در نظر بگیرند. من ۱۵ سال برای آن‌ها در این باشگاه کار کرده ام و بهترینِ خودم را صرف این شغل کردم.

«اریک ترامپ»، پسر دونالد ترامپ که از زمان ورود پدرش به عرصه ریاست جمهوری به همراه برادر خود «دونالد ترامپ جونیور» مسئولیت اداره املاک ترامپ را در دست گرفته است، با ارسال ایمیلی برای واشنگتن پست نوشت: سازمان ترامپ در تلاش است هر کسی را که در زمان استخدام اسناد جعلی در اختیار ما قرار داده است، اخراج کند. زمانی که چنین اسنادی بدست آید، رابطه کاری ما با آن شخص فورا قطع خواهد شد.

کاخ سفید هنوز به درخواست‌ها برای واکنش به این خبر پاسخی نداده است. این خبر در حالی منتشر شده است که دونالد ترامپ مواضعی سرسختانه در قبال پناهجویان در پیش گرفته و کنگره را برای موافقت با تخصیص بودجه ۵ میلیارد دلاری به منظور ساخت دیوار مرزی مکزیک تحت فشار قرار داده است. این اقدامات سختگیرانه ترامپ باعث شد دولت آمریکا بیش از یک ماه در تعطیلی به سر ببرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار