۶۶ فقره زمین خواری در استان بوشهر کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۶۶ فقره زمین خواری به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال در این استان کشف شد.

۶۶ فقره زمین خواری در استان بوشهر کشف شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی در نشست با خبرنگاران افزود: کشف موارد زمین‌خواری مربوط به ۱۰ ماه امسال بوده است.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی نیز در این مدت کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: میزان کشف جرایم مختلف اقتصادی در استان بوشهر در ۱۰ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد و از نظر ارزش ریالی ۱۰۰ درصد افزایش دارد.

سردار واعظی گفت: همچنین در ۱۰ ماه امسال هفت هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲۷ درصد افزایش یافته است.

وی به کاهش ۲۶ درصدی قربانیان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و افزود: شمار فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در ۱۰ ماه امسال، ۴۶ نفر گزارش شده در حالی که پارسال در این مدت ۶۶ نفر قربانی سوانح رانندگی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف ۱۰۰ درصدی آدم ربایی در استان بوشهر تصریح کرد: در ۱۰ ماه گذشته میزان کشف جرائم خشن در استان ۵۳ درصد رشد داشته است.

سردار واعظی یادآور شد: از ابتدای سال تا پایان دی، هشت هزار و ۶۱۴ کیلوگرم موادمخدر در استان بوشهر کشف شد که ۹۰ درصد آن تریاک بوده است.

وی از ساخت دو کلانتری در شهر جدید عالیشهر و شهرستان دشتستان هم خبر داد و گفت: ایجاد یک پایگاه راهنمایی و رانندگی در شهرستان عسلویه، ارتقاء کلانتری شهر خورموج و پیگیری برای

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با اجرای طرح مبارزه با سارقان ۷۹۵ سارق در استان بوشهر دستگیر شده‌اند و هزار و ۸۹۹ فقره سرقت کشف شده است.

سردار واعظی استان بوشهر را جزو استان‌های برتر در زمینه رضایتمندی شهروندان از پلیس عنوان کرد و گفت: برای برقراری امنیت و نظم در مناسبت‌های پیش رو از جمله تعطیلات نوروزی آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام/ک

کاهش قربانیان سوانح رانندگی در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.