متلاشی و دستگیر شدن باند زمین‌خواری در بوشهر

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با تلاش و پیگیری‌های کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان، باند زمین خواری ۵۰ میلیارد ریالی در بوشهر متلاشی شد.

متلاشی شدن باند زمین‌خواری در بوشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر گفت: در پی اطلاع پلیس از سند سازی سه متهم به قصد تصرف زمین‌های دولتی در یکی از محله‌های جنوبی شهر بوشهر پرونده‌ای در بخش مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی بوشهر تشکیل شد.

وی با اشاره به کشف دو هزار متر مربع زمین دولتی در این پرونده افزود: با تلاش و پیگیری مستمر و هدفمند کارآگاهان پلیس مشخص شد ۳ نفر با همدستی یکدیگر ۲ هزار متر مربع از اراضی مرغوب دولتی به ارزش افزون بر ۵۰ میلیارد ریال را با سند سازی به صورت غیرمجاز تصرف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهمان با ساخت و ساز شبانه اقدام به تصرف غیر قانونی این املاک می‌کردند، خاطر نشان کرد: از آنجا که یکی از متهمان آشنایی کاملی به امور حقوقی داشت، با همکاری دو متهم دیگر املاک را به شکل صوری خرید و فروش‌ می‌کردند و سپس با اعلام شکایت و مقصر جلوه دادن یکدیگر پیگیری قضایی پرونده را طولانی می‌کردند.

سردار واعظی بیان کرد: با تلاش تخصصی کارآگاهان پلیس، استعلام کارشناسی نهاد‌های مربوط و جمع آوری مدارک و مستندات سه متهم دستگیر شدند و با همکاری مقام قضایی از ادامه ساخت و ساز در ملک مورد نظر جلوگیری شد.

وی همچنین از متلاشی شدن باند سوداگران مرگ خبرداد و بیان کرد: قاچاقچیان ۴۱۸ کیلوگرم تریاک را در حمام یک خانه باغ در یکی از روستا‌های شهرستان بوشهر جاسازی کرده بودند که با تلاش پلیس و دریابانی بوشهر و همکاری نیروی انتظامی هرمزگان کشف شد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه سرکرده این باند به همراه دو نفر دیگر دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: در عملیات دستگیری این باند
یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۲۰ تیر جنگی کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار واعظی بیان کرد: قاچاقچیان که مواد مخدر را از طریق دریا منتقل کرده بود قصد داشتند به نقاط دیگر کشور ترانزیت کنند.

انتهای پیام/م

کشف ۴۱۸ کیلوگرم تریاک در حمام یک خانه باغ 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.