رضایت مشتریان از نسل جدید اتومبیل رم ۱۵۰۰ - Ram 1500 +تصاویر

نسل جدید وانت کاربردی و بزرگ رم ۱۵۰۰ شامل افزایش ویژگی‌های مثبت و کاهش نکات منفی شده است.

رضایت مشتریان از نسل جدید اتومبیل رَم ۱۵۰۰ - Ram 1500 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل جدید خودروی رم ۱۵۰۰ که سال گذشته برای بازار آمریکای شمالی معرفی شد، یکی از وانت‌های کابردی محبوب در این بازار به شمار می‌رود. یک پیکاپ عظیم‌الجثه که معمولا مورد انتخاب کشاورزان و مزرعه‌داران بوده و در شهر‌های کوچک و روستا‌ها کاربرد زیادی دارد. نسل جدید این خودرو شامل بهبود در طراحی، کاهش مصرف سوخت و همچنین بهره‌مندی از امکانات رفاهی بیشتر نسبت به رقبا شده است.

حال به تازگی یکی از مشتریان نظر خود را در رابطه با خودروی جدیدش در مصاحبه با رسانه‌ها منتشر نموده است. این شخص که رم ۱۵۰۰ خود را با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار و ۸۲۰ دلار به صورت نقدی خریداری کرده پکیج the Big Horn را برای این خودرو سفارش داده است. در این مدل یک پیشرانه حجیم ۵.۷ لیتری ۸ سیلندر V شکل مدل HEMI توان تولیدی ۳۹۵ اسب‌بخار و گشتاور ۵۵۶ نیوتن‌متر را برای این خودرو به ارمغان می‌‎آورد تا از توان کافی برای حمل و بکسل کردن محموله‌های سنگین را داشته باشد. همچنین یک موتور کوچک برقی در هنگام افت توان پیشرانه بنزینی وارد مدار می‌شود. البته این موتور برقی توانایی حرکت دادن خودرو به صورت مستقل را ندارد و می‌بایستی به صورت همزمان با پیشرانه بنزینی به فعالیت بپردازد. توان تولیدی نیز به کمک یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک به هر چهار‌چرخ منتقل می‌شود.

این مشتری در رابطه با این خودرو گفته سواری بهتر شده و دقت فرمان‌پذیری نیز بالا رفته است. همچنین فضای داخلی ماشین بسیار راحت بوده و ورود صدای اندک به درون کابین از ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌رود. استفاده از رکاب‌های بزرگ پایین درب، سوار و پیاده شدن از خودرو را آسان می‌کند و درون کابین فضای بسیار بزرگ و دلبازی برای سرنشینان وجود دارد. فضای داخلی کابین شامل طراحی زیبایی است و حتی از نظر من از رقبای نزدیک آن یعنی فورد F-150 و شورولت سیلورادو نیز زیبا‌تر است. البته به این نکته منفی نیز باید اشاره کرد که استفاده از پلاستیک خشک در داشبورد کمی ناخوشایند تلقی می‌شود. دید خودرو مناسب بوده و به کمک دوربین ۳۶۰ درجه حتی بهتر نیز می‌شود.
از دیگر امکانات موجود در این مدل می‌توان به صفحه نمایش ۱۲ اینچی کنسول، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، سیستم صوتی هارمن کاردن، ورودی USB، سیستم تشخیص مانع، سیستم اخطار خروج از خط، سیستم اخطار ترمز اضطراری و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Ram 1500 2019 را مشاهده می‌کنید.

رضایت مشتریان از نسل جدید اتومبیل رَم ۱۵۰۰ - Ram 1500 +تصاویر

رضایت مشتریان از نسل جدید اتومبیل رَم ۱۵۰۰ - Ram 1500 +تصاویر

رضایت مشتریان از نسل جدید اتومبیل رَم ۱۵۰۰ - Ram 1500 +تصاویر

رضایت مشتریان از نسل جدید اتومبیل رَم ۱۵۰۰ - Ram 1500 +تصاویر

رضایت مشتریان از نسل جدید اتومبیل رَم ۱۵۰۰ - Ram 1500 +تصاویر


بیشتر بخوانید: شورلت کوروت در نمایشگاه دیترویت رونمایی نخواهد شد +تصاویر


انتهای پیام/

اتومبیل رم ۱۵۰۰ یکی از بهترین وانت‌های کاربردی

برچسب ها: Ram 1500 ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار