اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر

اطلاعات جدیدی از نسخه فیس لیفت کادیلاک XT5 در چین منتشر شده که جزئیات بیشتری از تغییرات ظاهری و مشخصات فنی این مدل را بازگو می‌کند.

اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال میلادی گذشته چند تصاویر مختصر از شاسی بلند فیس لیفت XT5 منتشر شد که البته در آن تصاویر خودرو استتار شده بود و ظاهر آن به طور کامل مشخص نبود. اما به تازگی تصاویر جدید و بدون استتار از کادیلاک XT5، ۲۰۲۰ فاش شده که منبع آن وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین معرفی شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، تغییرات ایجاد شده شامل به روزرسانی چرخه میانی اتومبیل است که یک استایل ظریف به آن می‌دهد. در جلو خودرو، طراحی جلوپنجره تغییر کرده و ظاهر آن را بیشتر به مدل کوچک‌تر XT4 نزدیک می‌کند. یکی دیگر از تغییراتی که تحت تاثیر مدل XT4 رخ داده آن است که کادیلاک XT5، ۲۰۲۰ از کلاس خودرو‌های لاکچری به خودرو اسپرت تغییر کرده و این تغییر شامل به روزرسانی‌های زیادی می‌شد.

اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر

شکل چراغ‌های جلو بدون تفاوت مانده، اما ساختار درونی آن طراحی جدیدی دارد و یک نورافکن گرد جای چراغ LED را گرفته است. به نظر می‌رسد این دگرگونی به دلیل کاربرد اسپرت جدید این خودرو رخ داده است. چراغ‌های پشت XT5 نیز همان ظاهر بومرگ شکل خود را حفظ کرده، البته نور LED جدید ظاهری مدرن‌تر به آن بخشیده است.

تصویری از طراحی داخل اتاق منتشر نشده، اما اولین تفاوتی که در این مدل دیده می‌شود، افزایش رنگ دودی پنجره‌ها است که در خودرو‌های اسپرت معمول است. پیش‌بینی می‌شود امکانات مفید داخلی مدل XT6 در این فیس لیفت مورد استفاده قرار گرفته باشد که شامل فرمان جدید و سیستم اطلاعات چرخشی می‌شود. احتمال مجهز شده این به مدل به سامانه سوپر کروز نیمه مستقل مجهز شده باشد.

اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر

در فیس لیفت Cadillac XT5 از پیشرانه جدید ۲.۰ لیتری توربوشارژ با چهارسیلندر استفاده شده که قدرت تولید ۲۳۷ اسب بخار نیرو و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. این قدرت از مدل XT5 که در چین عرضه شد کمی پایین‌تر است. این پیشرانه به جای سیستم انتقال ۸ سرعه فعلی از سیستم انتقال ۹ سرعته خودکار بهره می‎برد.

به نظر می‌رسد این مدل در به طور اختصاصی در چین عرضه شود، یک نسخه دیگر از XT5 با پیشرانه ۳.۵ لیتری و ۶ سیلندر با قدرت ۳۱۰ اسب بخار در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. کادیلاک XT5، ۲۰۲۰ انتظار می‌رود قبل از عرضه در تابستان، در سه ماهه اول سال جاری معرفی شود که یحتمل نمایشگاه خودرو نیویورک در آوریل محل معرفی این مدل خواهد بود.

اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: نگاهی اجمالی به مدل میان رده هوآوی P اسمارت ۲۰۱۹


انتهای پیام/

فیس‌لیفت جدید کادیلاک XT5 را ببینید

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار