اولین بنچمارک از گلکسی S10 عملکرد ضعیف‌ این مدل نسبت به آیفون XS را نشان می‌دهد +تصاویر

به تازگی اولین بنچمارک از گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس منتشر شده است که نشان می‌دهد امتیازات به دست آمده توسط این دو مدل پایین‌تر از حد انتظار هستند.

اولین بنچمارک از گلکسی S10 عملکرد ضعیف‌ این مدل نسبت به آیفون XS را نشان می‌دهد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی است که مهم‌ترین اخبار پیرامون مشخصات پرچم‌دار بعنی سامسونگ "Galaxy S10" می‌گذرد. به تازگی بنچمارک Geekbench اطلاعات جدیدی از مشخصات و عملکرد فنی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ منتشر کرده که نشان می‌دهد این مدل به پردازنده Exynos مجهز است.

اعداد و ارقام این بنچمارک عملکرد ضعیف‌تر از حد انتظار را از گلسی اس ۱۰ نشان می‌دهد، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود این بنچمارک نشان دهنده ظرفیت کلی این مدل نبوده و مدل اصلی عملکردی بهتر خواهد داشت. البته این تنها یک پیش‌بینی است.

اولین بنچمارک از گلکسی S10 عملکرد ضعیف‌ این مدل نسبت به آیفون XS را نشان می‌دهد +تصاویر

همانطورکه گفته شد اطلاعات منتشر شده عملکرد قابل انتظار از این مدل را نشان نمی‌دهد، در واقع با این ویژگی‌ها Galaxy S10 از پرچم‌دار سال گذشته اپل یعنی iPhone XS قدرت پردازشی کمتری خواهد داشت. این مدل مانند اس ۱۰ پلاس به پردازنده Exynos 9820 و ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. Galaxy S10 توانسته در این بنچمارک امتیاز ۹۵۷۰ را برای پرازش چند هسته‌ای و نمره بسیار خوب ۴۳۸۲ را در پردازش تک هسته‌ای دریافت کند. گلکسی اس ۱۰ پلاس در هر دو بخش نمراتی کمتر از S10 دریافت کرده که به نوعی عملکرد ناامید کننده‌ی این مدل را نشان می‌دهد، اس ۱۰ پلاس دربخش چند هسته‌ای امتیاز ۷۹۹۹ و در بخش تک هسته‌ای نیز امتیاز ۳۲۴۸ را کسب کرده است و این در حالی است که iPhone XS به ترتیب نمرات ۱۱۴۴۰ و ۴۸۲۳ را دریافت کرده بود.

اولین بنچمارک از گلکسی S10 عملکرد ضعیف‌ این مدل نسبت به آیفون XS را نشان می‌دهد +تصاویر

با این عملکرد ثبت شده از پردازنده Exynos 9820 می‌توان گفت: این تراشه با تراشه Kirin 980 که در هوآوی Mate 20 Pro استفاده شده است، در یک سطح قرار می‌گیرند. همچنین تراشه کوالکام Snapdragon 855 نیز از پردازنده جدید سامسونگ قدرتی بیشتری دارد.

یک ماه تا معرفی گوشی گلکسی S10

تنها یک ماه تا معرفی گلکسی اس ۱۰ مانده، همانطور که انتظار می‌رود این مدل با دوربین اصلی سه‌گانه عرضه می‌شود. در این حالت احتمال می‌رود یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با روزنه متغیر، یک دوربین تله‌فوتو و یک دوربین با زاویه لنز عریض، سه سنسور تشکیل دهنده دوربین گلکسی اس ۱۰ باشند.

اولین بنچمارک از گلکسی S10 عملکرد ضعیف‌ این مدل نسبت به آیفون XS را نشان می‌دهد +تصاویر

در طراحی جلو گوشی، صفحه نمایش ۶.۱ اینچی Infinity-O که دارای یک حفره برای دوربین سلفی است به همراه حاشیه باریک دیده میشود. درکناره‌ها دکمه Bixby، دکمه صدا و جک ۳.۵ هدفون نیز قرار گرفته است. این مدل در ۲۰ فوریه همزمان در آمریکا و انگلیس رونمایی می‌شود. مدل اصلی به همراه Galaxy S10E و Galaxy S10 Plus و البته مدل تاشو Galaxy Fold در این رویداد معرفی خواهند شد.


بیشتر بخوانید: نگاهی اجمالی به مدل میان رده هوآوی P اسمارت ۲۰۱۹


انتهای پیام/

اولین بنچمارک از گلکسی S10

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار