کبریت چگونه تولید می‌شود +فیلم

اگر تا به اکنون پروسه تولید کبریت را ندیده‌اید، در ویدئویی که در این خبر آمده، این فرآیند را مشاهده کنید، این فیلم صفر تا صد تولید یک بسته کبریت را نشان می‌دهد.

نحوه ساخت کبریت +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آتش از زمان آغازین زندگی بشر به کمک او آمده و کشف آن یکی از بزرگترین کشف‌های انسان است، زیرا زندگی او را به مراتب آسان‌تر کرده و در شرایط مختلف جان او را نجات داده است.

آتش در پختن غذا، دور کردن حیوانات درنده، گرم شدن و بسیاری از مسائل دیگر به انسان اولیه یاری رسانده است. جالب است بدانید ابتدا فندک و پس از آن کبریت اختراع شد. البته تولید کبریت آنچنان هم که فکر می‌کنید کار آسانی نیست. برای تولید این وسیله آتش‌زا باید مراحل مهمی طی شود. در ادامه این مراحل را توضیح می‌دهیم.

برای تولید کبریت، ابتدا باید چیزی در حدود ۲ میلیون کپسول درون ظرفی به مدت ۱ ساعت چرخانده شوند. از چرخیدن این کپسول‌ها ماده قرمزرنگ برای سر چوب‌ها آماده می‌شود و تعداد تولید کبریت‌ها بسیار بالا است. برای درک بهتر این جمله باید بگوییم که برای تولید چیزی در حدود ۲۰۰ کبریت تنها به یک ثانیه زمان نیاز است. همچنین در هر دقیقه بیشتر از ۵۰۰ جعبه برای بسته‌بندی کبریت‌ها ساخته می‌شود.

برای تولید کبریت، چوب زیادی مصرف می‌شود. بهتر است برای جلوگیری از قطع بیشتر درختان از فندک استفاده شود. بسیاری از افراد هستند که هنوز تنها از کبریت استفاده می‌کنند که این مسئله می‌تواند صدمات زیادی به طبیعت وارد کند. در بعضی مواقع انتخاب یک گزینه اشتباه در مصارف روزانه صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می‌کند. برای حفظ محیط زیست باید سعی کنیم بیشتر از همیشه در انتخاب‌های زندگی روزمره خود دقت کنیم.

اگر تا به اکنون پروسه تولید کبریت را ندیده‌اید، در ویدئویی که در ادامه آمده، این فرآیند را مشاهده کنید. این فیلم صفر تا صد تولید یک بسته کبریت را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

نحوه ساخت کبریت

برچسب ها: فناوری ، کبریت ، آتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
اگر تولید کبریت را قطع کنید،مردم فی الاجبار از فندک استفاده خواهند کرد.
آخرین اخبار