افتتاح و کلنگ زنی ۱۸۵ طرح عمرانی، خدماتی کشاورزی همدان در دهه فجر

۱۸۵ طرح عمرانی ،خدماتی و کشاورزی شهرستان همدان با ۳۰۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ایام دهه فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۸۵ طرح عمرانی، خدماتی کشاورزی همدان در دهه فجربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اصغر ناظری پور، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان در ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر، شعار امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را افتخار به گذشته و امید به آینده دانست گفت: در دهه فجر امسال ۱۶۱ طرح با ۷۵ ۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح و ۲۴ طرح با ۱۲۶ میلیارد تومان پیش بینی اعتبار عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی از ایجاد اشتغال برای ۶۰۶ نفر در شهرستان همدان به طور مستقیم با افتتاح این طرح ها خبر داد و افزود: مهمترین طرح های قابل افتتاح شهرستان در ایام الله دهه فجر افتتاح ۴ دفتر خدمات مسافرتی ، واحد های مسکونی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی ، ۵ واحد تولیدی سفال و سرامیک،رشته بندی و چرمی ،گازرسانی به ۲ روستا و واحدهای صنعتی ، ۴ طرح علوم پزشکی و کلینیک تخصصی ، ۳ واحد تولیدی گوشت مرغ،گوسفند و ماهی و آبیاری نوین ، یک واحد جایگاه سوخت ، نیروگاه خورشیدی، بهساز و طرح های روستایی و ۶ طرح صنعتی است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان اظهار داشت:از مهمترین طرح های که در این ایام کلنگ زنی می شود هتل و مجتمع گردشگری و پایگاه امداد جاده ای است .

ناظری پور از برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی با مشارکت نهاد های مردمی و دستگاه های دولتی خبر داد و اظهارداشت: در این مدت برنا مه ها و مسابقات فرهنگی متناسب با برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه برگزار می شود.

انتهای پیام/ا


افتتاح طرح صنعتی،عمرانی و خدماتی شهرستان همدان در دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار