بهره برداری از ۲۰ طرح صنعتی هزار و ۴۳۵ میلیارد ریالی در مازندران

۲۰ طرح صنعتی با سرمایه گذاری هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال در چهلمین سال انقلاب در شهرک‌های صنعتی مازندران بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی چمستان، جویبار، بشل، شورمست، ساری، شهدای محمودآباد، لاریجان و نواحی صنعتی نعمت آباد و گلوگاه آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد و راه‌اندازی این ۲۰واحد جدید در استان، ۱۴۳۵میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، افزود: با بهره‌برداری از این تعداد واحد تولیدی، برای ۳۸۱نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

موسوی گفت: این واحد‌های تولیدی در زمینه صنایع غذایی، سلولزی، برق، الکترونیک و فلزی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: به برکت انقلاب اسلامی، اولین شهرک صنعتی در سال ۱۳۶۹ در بابلکنار ایجاد شد که در حال حاضر ۴۰شهرک و ناحیه صنعتی در استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی مازندران نسبت به کشور، دارای دو دهه عقب ماندگی است، گفت: با توجه به تمام شرایط، هم اکنون ۱۶۱۴واحد تولیدی بهره‌بردار ۲۷ هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سرمایه‌گذاری کردند.

انتهای پیام/آ

طرح های صنعتی دهه فجر در مازندران افتتاح می شود

بهره برداری از ۲۰ طرح صنعتی هزار و ۴۳۵ میلیارد ریالی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار