فرمانداران و بخشداران تمرکز خود را بر تنظیم بازار و توسعه اقتصادی بگذارند/مردم نگران میوه شب عید نباشندمدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: فرمانداران و بخشداران جهت تنظیم بازار و توسعه اقتصادی باید همه ظرفیت‌ها و توان خود را به کار گیرند.
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی رسولیان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان خراسان رضوی گفت: باید فرمانداران با استفاده از توان نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و نیز اصناف نسبت به تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها به طور گسترده و با جدیت اقدام کنند.

وی افزود: هم اکنون در برخی حوزه ها، چون برنج که از ارز ۴۲۰۰ تومانی استفاده می‌کنند، قیمت‌ها در بازار غیر منطقی است و باید با این شرایط و افزایش نرخ‌ها برخورد‌های جدی شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت رصد و کنترل نرخ‌ها در بازار، گفت: به منظور تامین نیاز بازار هم در حوزه گوشت و مرغ برنامه ریزی‌ها در دست انجام است که از جمله آن‌ها تقویت واردات دام و گوشت قرمز است.
 
رسولیان ادامه داد: ارائه نهاده‌های دامی با نرخ مصوب به مرغداران در مقابل عرضه گوشت مرغ هر کیلو به قیمت ۹۸ هزار ریال از جمله این اقدامات است که در مشهد اجرایی شده و امید است فرمانداران این رویکرد را در سطح شهرستان‌ها توسعه دهند و تلاش می‌شود با اجرای این طرح در قبال گوشت قرمز و مرغ، قیمت‌ها سیر صعودی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: بیشترین سطح ذخیره سازی میوه با توجه به ورود زائران گسترده به استان در این ایام انجام می گیرد.

انتهای پیام// ز.ی
 

گردهمایی فرمانداران و بخشداران خراسان رضوی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.