خبر خوش برای مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی،از بهره برداری ۲۴ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی خبر داد.

سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۴ واحد مسکن برای مددجویان افتتاح می شود و به بهره برداری می‌رسد که برای احداث واحد‌های مذکور، ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال کمک هزینه بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

فریور افزود: واحد‌های مسکونی ذکر شده در شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، بوکان، اشنویه، سلماس، شوط و پیرانشهر به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر سازمان  بهزیستی، با نواختن زنگ انقلاب در مهد‌های کودک استان همزمان با اولین روز دهه فجر و درلحظه ورود امام خمینی (ره) به میهن آغاز می شود و با حضور در راه پیمایی ۲۲ بهمن به پایان خواهد رسید،افزود: افتتاح موسسه حمایتی کودک و خانواده، برپایی دو نمایشگاه "دست آورد‌های مهد‌ها و خانه‌های کودک" و "توانمندی‌های معلولین" و ارائه خدمات توانپزشکی و مشاوره‌ای بصورت رایگان در مراکز، از دیگر برنامه‌های شاخص سازمان بهزیستی در ایام دهه فجر خواهد بود.

مدیرکل سازمان بهزیستی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهداء، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی،جشن انقلاب، مسابقات تنیس روی میز و شطرنج  و تجلیل از نخبگان جامعه  خیران و پیشکسوتان از دیگر برنامه های دهه فجر است.

 

انتهای پیام/ت

برنامه های متنوع سازمان بهزیستی

برچسب ها: دهه فجر ، بهزیستی ، مسکن ، 22بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.