هدیه حضرت زهرا (س) به تمامی زنان کشور/ «چادر مادرم» ۷ اسفند در حرم امام رضا (ع) جشن گرفته می‎شود

همزمان با ایام فاطمیه ، حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی در فراخوانی سراسری تمامی بانوان را به پویش «چادر مادرم» دعوت کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ۚ. ذَٰلِکَ أَدْنَىٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ ۗ. وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا»؛ ای پیامبر به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو پوشش‌های خود را بر خود فروتر گیرند این برای آنکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند (به احتیاط) نزدیکتر است و خدا آمرزنده مهربان است.(سورهٔ احزاب-آیهٔ ۵۹)

حجاب همان پوششی است که با پدید آمدن دین مبین اسلام، کامل‌تر و ارزش هر فردی (زن و مرد) در جایگاه خودشان حفظ شد. البته باید توجه داشت که پوشش در هر کشوری بنا به قانون آن کشور مقرر شده است و ایران به برکت  انقلاب اسلامی حجابی برتر یعنی چادر را برای زنان خود انتخاب کرده است.

از این روی همزمان با ایام فاطمیه شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س)، حجت الاسلام والمسلمین احسان بی‌آزار تهرانی در پویشی با همراهی زنان محجبه ایرانی دیگر بانوان کشور را به حجاب برتر و انتخاب چادر دعوت کرده است.

تا امروز افراد بسیاری از قبیل؛ مداحان، خطیبان و ... در پویش «چادر مادرم» شرکت کرده‌اند و با ارسال ویدیوهای کوتاهی، از مردم به ویژه بانوان برای انتخاب حجاب برتر دعوت می‌کنند.

سید رضا نریمانی مداح اهل بیت (ع) در ادامه پویش «چادر مادرم» گفت: در حمایت از پویشی که دوست عزیزم حاج آقا بی‌آزار تهرانی به نام «چادر مادرم» راه اندازی کردند، هر بانویی که تا روز ولادت حضرت زهرا (س) هفتم اسفند ماه، حجاب برتر یعنی چادر را انتخاب کند، در روز ولادت هم مهمان آستان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خواهد بود و هم در حرم حضرت تندیس و چادری به عنوان هدیه تقدیمشان خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب مصطفایی
۰۰:۲۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
من چادری نیستم ولی مانتویی بدحجاب هم نیستم اگه مهمان امام رضا علیه السلام قرار باشم دوست دارم چادری بشم واز حصرت زهرا ع وامام رضا ع کمک می خوام تا کسی بشم که اونا دوست دارن
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۹:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۹
واقعا ممنون از این کار شما بسیار کار پسندیده ای است