دور زدن ممنوع! آقای دبیر شما بازنشسته‌اید/ شعار به نام تو به کام من در فوتبال

دبیر هیئت فوتبال استان تهران با قانون منع بکار گیری بازنشستگان از سمتش استعفا کرد، اما خیلی زود نایب رئیس شد و به سرکار خود بازگشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲ دی ۱۳۹۷ رضا عابدینی، دبیر هیئت فوتبال استان تهران به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سمتش استعفا کرد و عباس تیموری که پیش از این مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان تهران بود، در حکمی جایگزین عابدینی شد و به عنوان سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان تهران فعالیتش را آغاز کرد.

آقای باقری////

با استعفا عابدینی از هیئت فوتبال استان تهران او به قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی احترام گذاشت و از این پست کنار رفت، اما خیلی زود به عنوان نایب رئیس هیئت فوتبال انتخاب شد تا در این پست کار خود را آغاز کند.

در روز‌های گذشته که بازیکنان پرسپولیس تهران برای ثبت قرارداد هایشان راهی هیئت فوتبال شده بودند، عکس‌هایی منتشر شد که مشخص شد، عابدینی همچنان مسئول ثبت قرارداد بازیکنان است و در همان اتاق قبلی و ... کار خود را انجام می‌دهد. در سایت هیئت فوتبال آمده است، عابدینی دیپلم تربیت بدنی دارد و از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۷ دبیر هیئت فوتبال استان تهران بوده است.

آقای باقری////

زمانی که برای این پیگیری این موضوع با عابدینی گفتگو کردیم، او بیان کرد: من نایب رئیس هیئت فوتبال استان تهران هستم و در همان اتاق قدیمی و با همان وضعیت کار می‌کنم. تیموری سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان تهران است و من به عنوان نایب رئیس فعالیت می‌کنم.

آقای باقری////

گفتنی است، پس از اجرای قانون منع بکار گیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، خیلی از روسای فدراسیون‌ها و مسئولان ورزشی کشور استعفا کردند و برخی دیگر مانند فوتبالی‌ها درصدد پیدا کردن روزنه‌ای برای ماندگاری هستند. البته برخی روسای فدراسیون‌ها نیز جای خود را با نایب رئیس هایشان عوض کردند تا با این روش در ورزش بمانند.


بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: تیم ملی فوتبال ایران شخصیت قهرمانی دارد/ نباید اجازه دهیم حاشیه‌ای بوجود بیاید

داورزنی: قانون منع استفاده از افراد بازنشسته در هیئت‌های استان‌ها باید شفاف‌تر شود


انتهای پیام/

اظهارات رضا عابدینی درباره حضورش در هیئت فوتبال استان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۶:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام درست نمیشه تا وضعمون اینگونه س درست نمیشیم چون اول باید از خودمون شروع کنیم و قوانین رو رعایت کنیم دوم اینکه باید قوانین جوری تدوین بشه که راه در رو نداشته باشه سوم اینکه کار رو به کاردانش بدیم چهارم اینکه سطح تحصیلات اکادمیک مهم باشه در کنارش از باتجربه ها به عنوان مشاور استفاده کنیم اونهم از قابلهاشون یا به عبارتی با تجربه های با قابلیت بالا.
آخرین اخبار