اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه در سردشت

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت از اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت ایام الله دهه فجردر این شهرستان خبرداد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پایداری، امنیت، ثبات و آسایش ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدای معظم است.

سرهنگ فصاحت افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر با رهبری فرزانه و اراده مردم به عنوان یک الگو برای سایر ملل و کشور‌ها تبدیل شده است.

وی بااشاره به اینکه یکی از نقشه‌های شوم دشمنان کمرنگ کردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی ودلسردکردن مردم از نظام است، تصریح کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان و نشان دادن خدمات و دستاورد‌های بی نظیر انقلاب اسلامی و نظام است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی است با شعار محوری افتخار به گذشته و امید به آینده و با تبیین دستاورد‌های داخلی و خارجی انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام احیاگر قدرت مردم چالشگر نظام سلطه برنامه‌های متنوعی برای دهه مبارکه فجر در سطح شهرستان پیش بینی، برنامه ریزی و تدوین شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت با بیان اینکه دهه مبارکه فجر با ایام الله فاطمیه تقارن دارد، تصریح کرد: برای اجرای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌ها ۱۱ کمیته تشکیل و در مدت ده روز بیش از ۷۰ عنوان برنامه متنوع و پر محتوا و با اثربخشی کیفی در سطح شهرستان بر حسب روز شمار اجرا می‌شود.

سرهنگ فصاحت هدف از برگزاری مراسمات گرامیداشت دهه مبارکه فجر را انتقال پیام انقلاب و دستاورد‌های انقلاب به نسل جوان و همچنین تبیین ایثار و فداکاری‌های صورت گرفته برای انقلاب عنوان و اذعان داشت: یادواره شهدای معظم، غبار‌ربی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و امام جمعه، عیادت از بیماران افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی از برنامه‌های شاخص و مهم این ایام الله است و به راهپیمایی ۲۲ بهمن منتهی خواهد شد.

وی همچنین به مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: باتوجه به مسائل اخیر این حضور گسترده براقتدار نظام و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان می‌افزاید.
 
 
 انتهای پیام/م
 

بیش از ۷۰ عنوان برنامه در سردشت برگزار می شود

برچسب ها: دهه فجر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.